![]() |
Hoge biersaai en overlast #1487
:o
|
@Deadlock weet ik, maar ik bedoel nog meer.
|
Deadlock, nu weet ik nog niet wat je bedoelt :(
|
Mja morgen eerste woensdag bier 1,50 ipv 1,20 :o
|
Citaat:
/nerd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee want je kon niet :o
|
Is de vorige al vol? :( Ik ga dat niet meer bijlezen hoor. Welterusten allemaal! *kusjeplakt*
|
Oh ja klopt :D
|
Ha en nu doet het programma waarmee ik PDFs maakte het niet meer. :):):):):)
|
Geel, ik zat net met dat topic waar ik dat heen moest pleuren :D gmta?
Slaap lekker! Goed dat je ritme weer terug is, sort of. Kusje! |
Citaat:
|
Oh ja ik heb iedereen uit huis geschopt omdat ik wilde slapen :D(N)
|
Tijd voor GA :o
|
Citaat:
Slaap lekker! Nou ja, blijkbaar krijg ik mijn ritme vanzelf terug door vroeg wakker te worden :D |
mijn brief is af en ik hoor net dat mijn contract hier in elk geval doorloopt tot ik aan de huisartsenopleiding hoop te beginnen want daar waren twijfels over door een personeelsoverschot, maar er is dus niets aan de hand, dus ik hoef me nergens meer zorgen over te maken
|
Citaat:
And to answer your questions: If only and Yes. |
Citaat:
Ik hoop het voor je ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Ja zeg, nu heb ik tijd om te forumen is iedereen ineens weer weg. Moet ik helemaal in mijn eentje port gaan nippen zeker. -O-
|
Ik ben er nog hoor. Kan je niet wat port hierheen sturen?
|
Citaat:
Hoe is het vandaag, al wat minder in een post-party-dip? |
Port is eigenlijk best wel vies ;(
|
...of was dat een slechte binnenkomer?
|
GOEDE port, dus nevernooitniet de port die je in de horeca krijgt (tenzij je mag kiezen uit vijf soorten), is eigenlijk best wel lekker. :y
|
Citaat:
|
Ik ben er nog een beetje, Quis!
En port is best een goed idee eigenlijk, maar ik heb net warme melk gemaakt :o |
Citaat:
Er zijn zoveel mensen, blijkbaar, maar niemand zegt iets! Warme melk is trouwens ook fijn. :y |
Ja, nou ja, ik ben me ook wel soort van aan het voorbereiden op de nacht. En half Robin Hood aan het kijken.
Ja, warme melk is heel fijn <3 Maar port moet ik ook maar weer eens nemen zo voor het slapen gaan. Heb een prima flesje staan hier (y) |
Citaat:
Oh, ik had de port van mijn moeder, die liet de aangebroken fles bij mij staan, met de liefkozende woorden "mag jij opmaken!". Nu snap ik waarom, mierzoet was ie :( |
Ik wil ook wel slapen maar ik sta stijf van de adrenaline of wat het is. :D(N) Misschien zo maar eens heet douchen.
|
Citaat:
|
Mijn zusje laatst: "Ik wist helemaal niet dat er ook witte port bestond. Want Bas vraagt altijd om rode port en dat vind ik dan zo raar want port is toch altijd rood? Maar dat is dus helemaal niet zo!"
Dit is een beetje een oninteressant verhaal, maar het klonk echt alsof ze het wiel had uitgevonden :D |
Warre port (y)
Ik heb nu Conqueror, die vind ik ook wel ok. Maar Warre's is lekkerder. En Offley :o |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh ja, weet ik, het was een typfoutje van mij :o
Hm, ik ken denk ik alleen Ruby van Offley en die vind ik voor Ruby best lekker :o |
Ja, witte port heb ik ook niks mee.
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik die nog nooit gehad heb.
|
Oh, en Kopke (y) Maar daar heb ik volgens mij ook alleen Ruby van gedronken.
|
Oh Kopke is ook wel prima ja, maar welke ik heb gehad weet ik niet. :D Binnenkort ga ik met een vriendin een portproeverij doen. *o*
|
Oeh, gaaf :D(y)
|
Ja, lijk me echt leuk! We hebben nog niks geregeld of zo maar het schijnt in Amsterdam te kunnen. :)
Ik geloof dat het hier echt een leegloop is he. :bloos: /refereert naar Onzin. |
Citaat:
En het gaat beter, ben net eindelijk weer thuis na veels te lang bij de parentals, maar die frustratie van de verliefdheid zal mij kennende nog wel een jaartje aanhouden. (n) Citaat:
En warme melk met een anijsblokje is DE SHIT! |
Citaat:
En fijn dat het beter gaat maar oei, een jaar, beter voorkom je dat! Een jaar is veel te lang om gefrustreerd te zijn. Melk met een anijsblokje heb ik dan weer nooit gehad, koop je zoiets gewoon bij de supermarkt? |
Melk met anijs is ook nice ja. Ja, anijsblokjes van De Ruijter liggen in elk geval gewoon bij de AH, bij de gesteriliseerde melk enzo.
|
Citaat:
|
Ach, story of my life, het heeft wel eens 3 jaar geduurd. Dus met een jaartje kan ik ook nog wel leven. :p
En anijsblokje van De Ruijter koop je gewoon bij de supermarkt, ja. Het zijn van die gele pakjes. (edit: Oooh, Minke is me weer voor! *vuist schudt*) Ik drink het niet vaak, maar m'n moeder maakte het vroeger altijd als ik ziek was, dus nu drink ik 't nog steeds soms als ik zielig snotterend op de bank hang. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |