![]() |
[Leesclub] Charles den Tex - De macht van meneer Miller
Het boek van de maand september wordt:
Charles den Tex - De macht van meneer Miller Hier het topic waar je het met elkaar kan hebben over het boek: voor, tijdens en na het lezen. Even wat spelregels: - We lezen dit boek in september, maar je mag er ook nadien nog over posten. - Berichten plaats je met de spoilertag. - Boven je spoiler plaats je bij welke bladzijde je bent en hoeveel bladzijdes jouw versie van het boek in totaal heeft. - Als je op het boek gestemd hebt, gaan we er vanuit dat je het ook gaat lezen. Vermeld het even als je toch afhaakt, en bij voorkeur ook waarom. - Heb je niet gestemd, dan ben je van harte welkom om toch mee te lezen. Veel plezier! |
Even een korte vraag: weet iemand of de filmeditie overeenkomt met de gewone editie?
|
Balance, heb jij dit boek toevallig ook als e-book? Ik kan voorlopig even niet bij de ub, maar ik heb wel de tijd om te beginnen met lezen :y.
|
Ik heb dit boek als e-book :Y
|
Ik lees ook weer mee, heb Vaslav min of meer aan de kant gelegd :o Maar die lees ik later wel uit :P
|
Volgend weekend kan ik weer bij mijn pc en kan ik het ebook op mijn ereader zetten.
|
Ik ga volgende week op vakantie en wil eerst mijn huidige boek uitlezen. Ik ga het boek dus op vakantie lezen. Ben heel benieuwd, het lijkt me een gaaf boek!
|
Een van mijn favoriete nederlandse crimi's; het vervolg is nog beter en wachtwoord is best wel teleurstellend na Miller en Cel.
Ook heb ik dit boek iets van 5x omdat mijn ma er werkt en wij dus alle boeken van De Geus hebben. |
Weet iemand waar ik het boek kan vinden voor mijn ereader?
|
Het is wel mijn bedoeling om mee te doen, hopelijk kan ik het boek zaterdag te pakken krijgen. Weet nog niet wanneer ik eraan begin, maar het is niet heel dik, toch?
|
Ik ga vandaag beginnen, mijn andere boek is uit!
|
Ik ben er in bezig en het leest tot nu toe - ik ben nog niet héél ver - erg vlot (y)
|
Uit!
Spoiler
|
Citaat:
|
Heb het boek in huis, moet nog even mijn andere boek uitlezen en dan ga ik eraan beginnen.
|
36/348
Spoiler
|
Ik ben nu ergens op bladzijde 130 van de 348.
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Ik ben begonnen, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Vanwege de verbouwing heb ik nog niet langer dan 5 minuten kunnen lezen, dus ik ben nog op de eerste bladzijdes. Die ik ook nog eens erg vaag vond, maar om een echt oordeel te kunnen vellen, heb ik nog niet genoeg gelezen.
|
144/348
Spoiler
|
202/348
Spoiler
|
Uit
Spoiler
|
Spoiler
|
Ik heb vandaag een sprintje getrokken, want het boek van september moest ik natuurlijk wel lezen in deze maand.
Na het begin, wat ik ultiem vaag vond, kon ik me wat beter inleven en las het boek wel aardig weg.
Spoiler
|
God :D ik ben wel begonnen, en ik vond het ook leuk, maar ik heb hem nog lang niet uit! Ik zal eens kijken hoe ver ik vandaag nog ga komen (Y)
|
Ik ben net terug van vakantie en heb het boek lekker op het strand liggen lezen.
Ik vond het erg leuk, dus ik ben best verbaasd over sommige minder enhousiaste berichten. Ik dacht dat iedereen het zo gaaf zou vinden, maar soms moet ik er even aan herinnerd worden dat smaken verschillen :D
Spoiler
|
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Spoiler
|
Flinke up even, sorry :bloos:
Ik heb 't boek eindelijk uit - er kwam nogal veel ander leeswerk tussen, helaas!
Spoiler
|
Hahaha Drommels drommels :D:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |