![]() |
mooi liefdesgedicht?
Ik heb binnenkort 9 maanden verkering met mijn vriend en wil hem een gedicht voorlezen. Ik ben zelf alleen niet zo goed in gedichten schrijven. Dus is mijn vraag: heeft iemand nog een heel mooi gedicht voor mij?
|
Heb je bronnen van die gedichten?
Het maakt niet uit of je kunt dichten, als het door jou is geschreven zal hij het al lief en geweldig vinden, omdat het precies is wat jij voelt, en jij hebt het verwoord... ik zou je toch aanraden het zelf te doen... |
Ik heb dit gedicht ooit gekregen van een vriend van mij, en ik vond het persoonlijk wel heel mooi.
What I Wouldn't Give... What I wouldn't give To hold you in my arms, To feel your body next to mine, To keep you safe from harm. I want to make you laugh And smile everyday. I want to make you happy In every possible way. I want to dance with you in the moonlight And sing with you in the rain. I want to take away your sorrows; Let me bear all your pain. The world on a silver platter Is not good enough for you. You deserve all the stars in the sky; Nothing less will do. My heart has been hurt before; For you it'd surely break. I can't deal with the pain no longer; I can't take another heartache. So I'll love you with all my heart; My eyes are set on you. And I will sit here and wait Until you say "I love you, too." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |