Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   gymles nablijven (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1841570)

jamesdevries 02-09-2011 16:15

gymles nablijven

heey ik moest laatst nablijven voor gym. ik moest toen van de leraar mij melden op blote voeten en ik moest rondjes gaan rennen. toen kwam er opeens een andere klas binnen en bleek dat ik daarmee moest gaan gymmen. ik wilde toen mijn schoenen halen maar ik moest van de leraar op blote voeten gymmen. ook moest ik 4 gewone lessen met mijn klas op blote voeten gymmen :(. hoe doen ze dat bij jullie als je voor gym moet nablijven?

alvast bedankt

gr james

Kikaa 02-09-2011 16:29

Ook meedoen met een andere klas. Of alleen terug komen en rondjes lopen ofzo.

MelisVis 02-09-2011 21:12

Op blote voeten?
Ehhhh...... - Iets met onhygienisch-
Maar meedoen met een andere klas is best logisch.

Awkward kerel dan die gymleraar. :')

jamesdevries 02-09-2011 22:09

Citaat:

Kikaa schreef: (Bericht 31895174)
Ook meedoen met een andere klas. Of alleen terug komen en rondjes lopen ofzo.

Maar moest jy dat op blote voeten of gewoon?

Macrador 02-09-2011 23:14

Doe gewoon je schoenen aan en doe mee. Zoiets kunnen ze moeilijk verplichten en als ze dreigen met straf dreig jij met naar de directeur gaan of je ouders naar de directeur te laten gaan. Simpel.

Silvano08 03-09-2011 08:06

Meedoen met een andere klas? Is dat nablijven?
Ik ben namelijk iemand die gym super vind; dus mij zul je dan nooit horen klagen als ik moet 'nablijven'.

Maar euhm...
Als je bij ons met gym na moet blijven, doen ze dat met een extra les midden in de SE-week.

jamesdevries 03-09-2011 09:23

Citaat:

Silvano08 schreef: (Bericht 31896016)
Meedoen met een andere klas? Is dat nablijven?
Ik ben namelijk iemand die gym super vind; dus mij zul je dan nooit horen klagen als ik moet 'nablijven'.

Maar euhm...
Als je bij ons met gym na moet blijven, doen ze dat met een extra les midden in de SE-week.

Ik vind gym ook super dat is ook niet echt het probleem maar wel de blote voeten

Kikaa 03-09-2011 09:58

Citaat:

jamesdevries schreef: (Bericht 31895712)
Maar moest jy dat op blote voeten of gewoon?

Nee, want er wordt een afspraak gemaakt en dan wordt er van je verwacht dat je je gymspullen bij je hebt. En ik vind zonder gymschoenen ook onhygienisch inderdaad dus misschien kan je naar de teamleider toe gaan om te vragen of dit wel mag?

jamesdevries 03-09-2011 13:16

Citaat:

Kikaa schreef: (Bericht 31896127)
Nee, want er wordt een afspraak gemaakt en dan wordt er van je verwacht dat je je gymspullen bij je hebt. En ik vind zonder gymschoenen ook onhygienisch inderdaad dus misschien kan je naar de teamleider toe gaan om te vragen of dit wel mag?

dat had ik dus gedaan maar het blijkt dat er in het schoolregelement ofzo staat dan de leraar mij kan verplichten om op blote voeten te gymmen. hij mag het selfs voor het hele jaar doen als hij wil. dit heeft hij bij een jongen uit onze klas gedaan die moet nu elke les op blote voeten gymmen omdat hij zo vaak zijn gymspullen vergat.

RiRi95 03-09-2011 13:18

Ik heb geen gym meer, maar we moesten altijd een handgeschreven verslag maken en de volgende les inleveren. Had je die niet kon je weer vertrekken.

Silvano08 03-09-2011 13:28

Citaat:

jamesdevries schreef: (Bericht 31896081)
Ik vind gym ook super dat is ook niet echt het probleem maar wel de blote voeten

Ja, dat kan ik wel begrijpen. Wij gymmen namelijk de helft van het schooljaar op een kunstgrasveld...

T_ID 03-09-2011 20:07

Citaat:

jamesdevries schreef: (Bericht 31896081)

Waarom dan precies? Onhygienisch is geen argument, want daar zit gewoon een huidbarrière en alles tussen. Ik doe niet anders dan trainen op blote voeten. En als dat je niet beviel had je gewoon voor gymschoenen moeten zorgen.

jamesdevries 04-09-2011 19:11

Citaat:

T_ID schreef: (Bericht 31897105)
Waarom dan precies? Onhygienisch is geen argument, want daar zit gewoon een huidbarrière en alles tussen. Ik doe niet anders dan trainen op blote voeten. En als dat je niet beviel had je gewoon voor gymschoenen moeten zorgen.

Dat is waar ik vind het ook niet zo'n probleem maar wat ik klote vind is dat ik dan de enige ben van de klas en dan krijg je allemaal opmerkingen naar je hoofd

Em. 18-09-2011 14:26

Omdat één topic voldoende is (en vijf wat veel) blijft bij deze alleen dit topic open.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.