![]() |
gymles nablijven
heey ik moest laatst nablijven voor gym. ik moest toen van de leraar mij melden op blote voeten en ik moest rondjes gaan rennen. toen kwam er opeens een andere klas binnen en bleek dat ik daarmee moest gaan gymmen. ik wilde toen mijn schoenen halen maar ik moest van de leraar op blote voeten gymmen. ook moest ik 4 gewone lessen met mijn klas op blote voeten gymmen :(. hoe doen ze dat bij jullie als je voor gym moet nablijven?
alvast bedankt gr james |
Ook meedoen met een andere klas. Of alleen terug komen en rondjes lopen ofzo.
|
Op blote voeten?
Ehhhh...... - Iets met onhygienisch- Maar meedoen met een andere klas is best logisch. Awkward kerel dan die gymleraar. :') |
Citaat:
|
Doe gewoon je schoenen aan en doe mee. Zoiets kunnen ze moeilijk verplichten en als ze dreigen met straf dreig jij met naar de directeur gaan of je ouders naar de directeur te laten gaan. Simpel.
|
Meedoen met een andere klas? Is dat nablijven?
Ik ben namelijk iemand die gym super vind; dus mij zul je dan nooit horen klagen als ik moet 'nablijven'. Maar euhm... Als je bij ons met gym na moet blijven, doen ze dat met een extra les midden in de SE-week. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen gym meer, maar we moesten altijd een handgeschreven verslag maken en de volgende les inleveren. Had je die niet kon je weer vertrekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat één topic voldoende is (en vijf wat veel) blijft bij deze alleen dit topic open.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |