Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   *buik* (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=184161)

BELLEKE 12-08-2002 10:30

*buik*

je hebt n dikke buik en n platte buik... als je nu met je dikke buik voortdurend buikspieroefeningen uitoefent, krijg je dan n platte buik of n dikke buik met buikspieren... k zie t verschil niet direct

:o
x

Ki Fighter 12-08-2002 10:39

Citaat:

BELLEKE schreef:
je hebt n dikke buik en n platte buik... als je nu met je dikke buik voortdurend buikspieroefeningen uitoefent, krijg je dan n platte buik of n dikke buik met buikspieren... k zie t verschil niet direct

x

Als je gaat trainen met een dikke buik dan zal het vet verminderen en de huid strak worden. Als je dan door gaat trainen dan word het meer body building en dan worden de buikspieren wel groter, je krijgt kan nog wel een mooi plat buikje alleen dan met van die grote blokken erop.

miep 12-08-2002 11:53

hai,
ik had ook altijd een dikke buik, ik deed 600 sit ups per dag mara het hielp weinig. nu doe ik er geen meer (Afentoe 100 ofzo) ik lijn niet meer en hij is plat geworden. ik kan het ook niet verklaren!

Syphon 12-08-2002 12:39

Citaat:

BELLEKE schreef:

x

Kijk je kan bv train met 10 kilo en dan 4 setjes van 100 dan train je op een lage intensiteit, dat is heel goed voor het verbranden.

Later kan je dan nog beter 30 kilo en dan 4 setjes van 10 doen, dan train je de spieren echt, zo krijg je een strakke en harde buik.

Maar denk maar niet dat het heel makkelijk is, je moet eigenlijk is naar een sport school gaan, daar zijn genoeg apparaten.
Je voeding is ook heel belangrijk, je kan nog zo hard trainen maar zonder de juiste voeding red je het niet.

Anonymous 12-08-2002 13:36

Met buikspieroefningen verbrand je ampe vet, je buik wordt er alleen strakker door....Om het vet te verbranden moet je cardio doen dus bijv. lopen, fietsen, steppen, na 15 a 20 minuten begint dan de vetverbranding want daarvoor verbruik je je brandstoffen (koolhydraten) en daarna ga je over op je vet reserves.

Marshall 12-08-2002 14:42

Citaat:

miep schreef:
hai,
ik had ook altijd een dikke buik, ik deed 600 sit ups per dag mara het hielp weinig. nu doe ik er geen meer (Afentoe 100 ofzo) ik lijn niet meer en hij is plat geworden. ik kan het ook niet verklaren!

je bent gewoon gezegend ;)

the_conquer 14-08-2002 17:30

[QUOTE]Anonymous schreef:
Met buikspieroefningen verbrand je ampe vet, je buik wordt er alleen strakker door....Om het vet te verbranden moet je cardio doen dus bijv. lopen, fietsen, steppen, na 15 a 20 minuten begint dan de vetverbranding want daarvoor verbruik je je brandstoffen (koolhydraten) en daarna ga je over op je vet reserves. [/QUOTE

U heeft helemaal gelijk, U bent wijs :)

Milk 14-08-2002 19:42

dus het heeft meer zin te steppen dan te buikspieroefenen? want zo'n stepdingetje heb ik nog wel staan en ik heb geen zin om op de grond te gaan liggen..

Roos 14-08-2002 21:43

Voglens mij kan je beter gewoon gaan joggen ofzo, dan verbrand je vanzelf vet.
Daarnaast kan je jezelf aanwennen om altijd je buikspieren licht aangespannen te houden. Daar krijg je niet alleen een veel mooiere houding/uitstraling door, maar ik merk dat ik op vakantie (als ik vaak een bikini aan heb en dus mn buikspieren span), altijd een wasbordje krijg.

Drizzt 15-08-2002 07:27

Joggen is de beste manier om vet over je hele lichaam te verbranden idd.

jnieuwelaar 15-08-2002 08:00

Citaat:

Drizzt schreef:
Joggen is de beste manier om vet over je hele lichaam te verbranden idd.
(kom ik weer aan :p)

niet geheel waar. Snelwandelen en wandelen op een stevig tempo zijn nog beter. Daarna komt joggen op een rustig tempo.

Ja ik snap ook niet dat veel mensen denken dat je vet alleen kunt verbranden op apparaten. Dat is helemaal niet zo. Je moet bewegen en wat is er nou erger dan binnen op een band lopen, terwijl buiten de zon schijnt? Dan ga je toch buiten lopen, of fietsen.

verbal-violence 19-08-2002 11:59

Je moet vet verbranden en dan pas ne spieren bij trimmen :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.