![]() |
Plek om seks te hebben
ik ben een jongen van 14 en ik heb nog nooit seks gehad, maar waar moet ik dat doen dan, want bij mij thuis is meestal wel iemand thuis, zijn er beetje reguliere plekken om seks te hebben?
|
Heb je wel iemand gevonden die überhaupt seks met je wil? Want anders lijkt een mogelijke plaats mij ook vrij irrelevant.
|
Citaat:
|
Thuis met de deur op slot?
|
Citaat:
|
misschien bij haar thuis
|
Meestal iemand thuis zeg je. Dat is niet altijd. Dus gewoon thuis moet kunnen.
|
en sowieso kan 's nachts toch wel? rond half 2 als iedereen slaapt?
|
Citaat:
|
En anders maar gewoon niet? Een relatie draait niet om seks.
Tenminste, een gezonde relatie niet. En al helemaal niet op je 14de... |
Citaat:
|
Citaat:
En dat komt echt zo op mij over, ten 2e. Hij is 14.. Op die leeftijd dacht ik nog niet aan seks hoor.. Ja wel verlieft heid en dergelijke.. maar seks dacht ik nog niet aan.. Kan aan mij liggen dat ik het mis heb? |
Citaat:
|
Dat kan soms toch wel duren tot een jaartje of 15/16 denk ik. Op mijn 13e moest ik echt even wennen aan al die vrouwelijke aandacht op de middelbare school, op mijn 14e begon ik het wel heel leuk te vinden, op mijn 15e werd ik verliefd en vanaf daar zijn de seksuele gevoelens eigenlijk pas echt gaan groeien.
|
Ik dacht dat de TS geen relatie had, maar gewoon een scharrel die ook wel eens wil seksen ofzo. Maar goed, daar ging het topic niet over. :P
Ik geloof dat 'in bed' wel de meest normale plek is. In de vrije natuur zou ik niet zomaar doen, volgens mij is het hartstikke ongemakkelijk. En een hotelkamer huren op je 14e zie ik ook niet zo gebeuren. Dus. Of bij haar thuis of bij jouw thuis, lijkt me. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sowieso er is toch niks mis met neuken met een scharrel als je dat zelf wilt? t is maar waar je voorkeur naar uitgaat :p maar je kunt het ergens in een bos doen? of bij een vriend thuis, gewoon die vriend even naar de ah sturen ofzo :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |