![]() |
mijn eerste 2 gedichten kijk der even naar:
-------1e---------------------------------
Ik ben het niet, ik wil het niet, en ik kan het niet zijn. ik ben geen mens ik wil het niet zijn dan heb ik heel vaak zorgen en dat doet mij pijn ik heb een vriend en ik hou van hem maar mijn moeder zet me klem ik moet en zal het van haar uitmaken, kan ik het nu echt niet meer afmaken? wat moet ik nu doen hij geeft mij een zoen maar ik ben een GEEST! is dat altijd al zo geweest?? ik heb zorgen ik ben een mens ik wil geen zorgen en houd het verborgen ik wil en kan het niet zijn zo'n mens een geest dat wil ik zijn zonder zorgen zonder pijn, zou dat niet heerlijk zijn? ---------2e------------------------------ Waarom moeten ze altijd op het uiterlijk afgaan? Waarom moet iedereen altijd op het uiterlijk afgaan? daar ben ik soms zo op tegen soms denk ik daaraan net als nu, nu loop ik in de zorgen in de vorm van regen mijn voeten doen pijn dat zou door het lopen zijn zou daar ergen een einde van al die zorgen zijn? de mensen die afgaan op het uiterlijk doen anderen meestal pijn die zijn namelijk op een andere manier mooi je kunt nooit lelijk zijn denken ze: die is niet goed pluis kom je straks met een lelijke jongen thuis! hoe zou je familie dat toch vinden? maakt niet uit, het gaat toch om vanbinnen? -------------UIT--------------------------- ik vond ze eerlijk gezegt zelf niet zoo mooi.. |
+ nogeentje de derde dus:
ik ben zo blij ik ben vandaag zo blij dat wil je gewoon niet weten kom hier maar even bij! dan kunnen we samen taart eten ik ben vandaag zo blij morgen ga ik lekker gedichten lezen kom jij er dan weer even bij? kunnen we die gedichten lezen over die chinezen! ik ben vandaag diep ongelukkig jij kwam er niet bij dat spreekt voor zich nu moest ik dat allemaal doen zonder jij! ik ben vandaag diep ongelukkig de chinezen zijn langs geweest en dat was niet bepaalt een feest dat ik nu maar is aan het nadenken ben en op mijn bed lig Maar morgen ben ik weer blij want dan ja dan kom ik erbij ik kom gewoon naar jou toe doe dat ding maar alvast aan die barbecue! want morgen blijf ik eten dat was ik niet vergeten want morgen kan jij o zo perongeluk niet langskomen dat smoesje heb ik gehad want ik heb mijn beslissing genomen en jij nu maar hopen dat ik het vergat.. ------------------------------------------- ik dacht zet er maar een vrolijk gedicht bij |
Weetje... niet lullig bedoelt hoor... maar je 1e 2 gedichten lezen gewoon niet lekker door.
Maar die tweede.. daarvan kreeg ik wel een http://forum.scholieren.com/smile.gif van op me gezicht. |
ONWIJS BEDANKT! dat niet lekker doorlezen dat zocht ik!
want ik wist niet wat er fout aan was.. ze gingen gewoon niet lekker. die andere is wel leuk he? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |