![]() |
wie wil in een video van minecraft
hoi mensen ik heb een kanaal op youtube met een vriend maar is er iemand met skype die in een van onze series wil
we downloads die we online kunnen spelen en dan doen we een map met een verhaal en dan maken we een serie daarvan en als het heel goed gaat doen we het vaker maar als je survival craft wil doen mag dat ook check ook ons kanaal http://www.youtube.com/user/suicideminers?feature=mhee |
bel de krant zou ik zeggen
|
welk kanaal?
|
suicideminers we zijn nog niet zo lang bezig maar we zoeken mensen voor een serie
|
Je hebt niet eens 1 beeldje per seconde.
Probeer eens playclaw of fraps als je niet 1 van die 2 gebruikt. Die 2 zijn veel beter in het opnemen van video's van games. Probeer ook eens op te nemen in halve resolutie ipv full-HD. Als je nu op 1920x1200 zit, opnemen in 960x600. De video ziet er dan nog prima uit, maar neemt 4x zo weinig ruimte in en loopt 4x zo soepel tijdens opnemen. En schakel norton uit. Owja, en het is "abonneer", niet "abboneer". |
maar wil je in een serie
|
en ik heb dyslexie dus daarom de spelling
|
ik heb een nodig voor mac
|
Je kan je berichten editen he
_ een screen recorder voor mac? dat is een goeie :P ik heb zelf een mac, maar dat heb ik er nog niet op gedaan. start gewoon windows op op je apple via bootcamp. Minecraft werkt via Java en Java draait toch waardeloos in Mac OS X. |
wil je nou in mijn filmpje
|
Nee, geen tijd voor
|
wrm reageer je dan
|
Ik bump het topic voor je.
|
ooooh
|
lief van mij he
|
ben je jongen of meisje
|
:D(y)
|
Hilarisch topic.
|
Voor dat je mensen kunt gaan ronselen moet je eerst is uitleggen wat je allemaal wilt gaan doen.
Wat is de planning, het idee, de visie, wat wil je bereiken al die dingen. |
dat wil ik samen gaan bespreken met degene die wil intresse?
|
Citaat:
|
oke thx oor de tip
|
Want ik heb een beetje interesse, maar als het te veel tijd en zo gaat vragen moet het wel waard zijn.
|
we zijn nog niet zo bekend maar het moet ergens beginnen anders moet je me ff toevoegen op skype als je wil of msn allebei daanvankampen11
|
Ben je elf, Daan van Kampen?
|
nee 13
|
We hebben een minecraft topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |