![]() |
Wat zou jij doen met 1000 euro?
Zie titel.
Misschien zie ik dan iets leuks om te sparen, zodat ik niet elke euro opmaak aan onzin. :facepalm: |
Gewoon doorsparen en als ik wat leuks zie kopen.
|
Uitgeven aan troep die ik niet nodig heb :P
|
de publieke omroep voor een week omkopen, en alle mastermovies en andere voice-over crap filmpjes uitzende,Give The Respect who's needing it
|
Want dat kan met 1000 euro? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nah boeit me niet, ik denk dan dat ik wat apple stuff ga kopen ofsow
|
Dan zou ik hairextensions laten zetten (dat gebeurd sowiezo een dezer maanden) , en verder nog 2 rolluiken laten plaatsen voor de zijramen in de keuken dan is het geld zo goed als op. Het overige geld verbrast ik dan aan H&M kleding en boodschappen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien is het handiger om het dan te investeren of te gebruiken voor een rijbewijs of meer geld voor een auto. Dat zal ik er dus wel mee doen. Edit: natuurlijk wel eerst een redelijke sigaar en een nette cognac, maar dat hoort gewoon. |
Vaste lasten betalen, duh.
|
Citaat:
en anders ga ik met die 1000 euro, misschien iets aan me kamer doen ofsow (voor degene die denken: hoe kan hij op computer, ik zit nu op school, en moet heeeel snel aan het werk voordat de leerkracht erachter komt dat ik hier zit... |
En ik me maar afvragen hoe hij op de computer kan...
|
Citaat:
|
Haha
motor/brommer rijbewijs is geen autorijbewijs hè. Ik zou het gewoon op mijn rekening laten staan, dan raakt het vanzelf wel op. Zoveel geld is het ook weer niet dat ik er echt iets speciaals voor zou kopen. Of ik moet net iets nodig hebben van een paar 100 euro :P |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zie je op zich best vaak dat mensen alleen maar niet tegen hun ouders vertellen dat ze roken of helemaal moeten kotsen van angst omdat ze niet dronken thuis mogen komen omdat ze dan niet hun rijbewijs van hun ouders krijgen. Persoonlijk kreeg ik gewoon dingen als voorlichting en wordt dat soort geld gebruikt voor een zekerheid om door te kunnen studeren. Wij zijn thuis hier dan niet zo rijk om alles te betalen. |
Sparen, aan boeken uitgeven of een betere camera kopen.
|
Een paar weken naar Mexico.
|
Citaat:
|
Me kapot winkelen.
Of een autootje kopen. Maar waarschijnlijk winkelen. |
Of opzij leggen en verder sparen tot ik genoeg heb voor een rijbewijs.
Maar ik denk dat het eerder mexico wordt met mijn mammie. |
Sparen.
|
Mijn reis naar India financieren.
|
Op de bank zetten en na een jaar terug met rent opnemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
geen haat tegen ,moslims,alsjeblieft daarom kwam ik naar dit forum, wnat het andere forum had dus kennelijk een broertje dood aan mij... |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
ik WEET HET EINDELIJK, ik ga met 1000 euro kleren kopen, niet erg orgineel maar ach je moet tog wat
|
op de bank zetten.
|
Ik zou het gewoon op m'n spaarrekening storen, daar mag namelijk wel wat bij! ;-)
|
Gewoon op de rekening zetten om verder te sparen voor een rijbewijs
OF Toch die nieuwe gitaar voor kopen :P |
Winkelen tot ik erbij neerval. En ik zou denk ik wel 400 op m'n rekening zetten, altijd handig :)
|
Citaat:
|
Een nieuw pak kopen en de rest bewaren voor leuke gelegenheden...
|
Citaat:
|
Ik zou de helft aan een goed doel geven en met de rest uit eten met vrienden enzo.
Mijn vriendin zegt dat ze op vakantie zou gaan :) xo |
Citaat:
OT: Ik zou een telefoon kopen. En verder bewaren voor vliegtickets, later, for obious reasons. |
Op mijn rekening gooien zodat ik het langzaam en zeker kan opmaken met de rest van mijn geld.
|
Ik zou het spenderen aan iets wat ik echt nodig heb en er geen onnodige dingen mee kopen. Het is gewoon leuk als extraatje!
Sommigen zouden er enkele weken mee op vakantie gaan, anderen zouden er een auto mee kopen.. Sorry jongens, maar ik vrees dat je met 1000 euro niet ver zal komen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En een auto kopen is ook geen probleem, het is alleen een tweedehands gevalletje. Maar met enige autoskills (of een lieve kennis die dat voor je kan), kun je daar ook nog jarenlang een prima auto van hebben. |
En voor 1000 euro kan je ook vaak een prima 2ehandsje op pikken. Ze spaced.
|
Ik zou mijn vaste lasten betalen. En een beetje verbrassen of zo. ;)
|
Nog sparen, een beetje een financiële buffer opbouwen voor mijn tussenjaar.
|
Citaat:
|
sparen, of me uitleven op de site van david en goliath
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |