![]() |
Raar
Nou ik heb dus laatst dat ene meisje ontmoet he op de bruiloft??
Nou ik heb dus vandaag gezegd dat ik haar wel zie zitten.. Zij zij dat ze mij ook wel ziet zitten maar ze denkt gewoon dat het niks word tussen ons... En als ik dan vraag wrm dan weet ze t niet?? En nu komt het rare we hebben wel een afspraakje voor in oktober.... Dus is dit gewoon een vrouwenleugen om te kijken of ik haar wel echt leuk vind?? Of wilt ze me eerst beter leren kennen?? Ikzelf ben in ieder geval van plan om toch mn kansen te pakken omdat ze me toch wel leuk vind zal ze dus een zwak voor me hebben en omdat ze me nog niet zo goed kent ..kan ze toch eigenlijk nog niet weten of t wel of niet iets word?? Help ik zit in de knoop!!!!! |
Nou, het is sowieso apart, die hele situatie. Maar ze kan bijvoorbeeld afstand een probleem vinden, als het ver weg is.
ik zou je adviseren om naar dat afspraakje te gaan op je beste 'ik'. Een beetje op haar interesses inspelen en haar laten zien dat je om haar geeft en dat zij dat misschien ook gaat realiseren. maar als ze je toch niet zo ziet zitten moet je kappen, want stalkers zijn nooit leuk (n) succes! :D |
Is dit nu echt zo moeilijk? Ze heeft je afgewezen, maar probeert niet al te bot te zijn. En blijkbaar dacht zij dat het "afspraakje" gewoon iets tussen "vrienden" was. Wordt lekker ongemakkelijk dus, beter zeg je die afspraak af.
|
Dat afspraakje is denk ik niet om te kijken of jíj haar wel echt leuk vindt. Heb jij het voorgesteld of was zij dat?
|
Uhm, je kent haar van 1 bruiloft en na 1x zien denk je gelijk een relatie met haar te kunnen starten? Of kende je haar al van daarvoor?
|
Citaat:
Anders had je misschien net zo goed gelijk bij die bruiloft kunnen inhaken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou gewoon eerst een afspraak maken en doen als vrienden.. dan kan je altijd nog vaker afspraken maken als vrienden en als het dan echt klikt erover praten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |