![]() |
Blackberry curve
Heeft iemand ervaring met een Blackberry curve? Ik mag binnenkort een nieuwe telefoon uitkiezen en wil graag de Blackberry curve 9360. Nu hoor ik van sommige mensen slechte verhalen over de Blackberry curve en die zeggen dat de Blackberry bold beter is.
|
Ik heb sinds kort een blackberry (geen curve, maar w/e) omdat mijn iphone stuk was gegaan en ik vind het verschrikkelijke rommel. Ik dacht altijd dat BB een geduchte concurrent was voor Iphone, zat ik er even naast :D
Maargoed, voor zakelijke toepassing kan ik het me nog enigszins voorstellen. Anders zou ik je aanraden elk ander toestel te kopen dan een BB. |
Pingen is handig, maar daar blijft het ook bij.
|
Dan zou ik eerder voor de Sony Ericsson Xperia Neo gaan. Even duur, maar heeft een groter en mooier scherm, snellere CPU en een nieuwere versie van Android.
|
Ik heb een curve 9300, en ik vind het een fijn toestel maarja ieder zn meug
|
HTC ken ik niet zo goed maar van wat ik heb gezien loopt het allemaal goed. Allround zou ik nog steeds voor een iphone gaan. Van alle telefoons die ik in mijn vlerkjes heb gehad loopt die nog altijd het meest geolied en heeft het de leukste apps die je na wat gehack allemaal gratis kan getten.
|
M'n vriend heeft een HTC Desire en die is daar ook erg tevreden over :)
|
HTC is een zeer degelijk merk, als ik nog een nieuwe mobiel nodig heb zou ik toch bij HTC gaan zoeken of bij Apple.
Samsung is wel een aardig merk, maar de grote hoeveelheden plastic zijn extreem storend. Dan kies ik liever een telefoon met aluminium behuizing. |
Plastic is niet meteen een ramp voor telefoons, veel telefoons van HTC (met een rubberen coating) en tot voor kort alle iPhones zijn (deels) van plastic en die zijn erg stevig gebouwd. MIjn Desire Z heeft zonder een krasje een val van 2 meter (hoogslaper) overleefd, en de Incredible S van mijn vader al zeker drie vallen op de stoeptegels.
|
De nieuwe bb torch 9810 natuurlijk! hij is echt fantastisch! een groot touchscreen en als je een toetsenbordje nodig hebt schuif je hem zo uit.
|
Ik vind Blackberry's lelijk, maar wel handig...
|
Handig? Zo'n schermpje? Lelijk en zonde van je geld, zo'n groot ding in je zak en zo'n klein schermpje..
|
Lieve Majel,
ik bedoel dat een Blackberry hebben handig is, om het pingen en gratis internet! Liefs, Lauwemens |
Pingen? wat is dat? ik heet mayel
|
Pingen is pakketjes van de ene naar de andere computer sturen om te kijken of je netwerk het wel doet...Pingen met de Blackberry is een bericht van de ene naar de andere Blackberry sturen...Het wordt pingen genoemd dankzij het geluid dat het maakt. Ik vind ze wel lelijk...
|
weirdddd
|
Pingen is niet te doen als je ouder bent dan 20 en er is niets gratis aan het internet van blackberry.
|
heb iphone en vind hem prima, ik heb ook nog een blackberry maar daar doe ik niet veel mee
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |