![]() |
Eenden hebben geen saaie pik #1491
:y
|
Snel!
|
Ik was al heel hard aan het nadenken over een titel, maar kon er niet eentje verzinnen. :D
|
Wat? :D En wat is er dan niet saai aan de pik van een eend, Geel? :O
|
Ah damn, volgende week alweer de laatste True Blood :(
|
Ik ben in seizoen twee gestopt met True Blood kijken. Ik vond het wel welletjes.
|
Citaat:
:D(n) |
Goed, ik ben weg. Kusje!
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarom is het hier zo stil? Heeft iedereen ineens een leven?
|
Omdat ik geen idee heb wat ik moet posten aangezien ik niet kan meepraten over het huidige gespreksonderwerp.. Maar je doelt ook vast niet op mij xD
|
Ik had geen leven, ik had eten <3
|
En ik had pizza :cool:
|
Ik heb vandaag alleen niet gewinkeld :(
Sowieso is het saai om alleen te winkelen. Ten minste, er is niemand die je even kan vertellen of het leuk staat of niet :D(N) |
Ik hou wel van alleen winkelen. Maar ook van samen winkelen. Sowieso, winkelen (Y)
|
Inderdaad, winkelen überhaupt! Soms heb ik ook geen zin in mensen die met me mee gaan, maar als ik echt dingen móet hebben, dan vind ik het fijner als er iemand meegaat :O
Voor gewoon random winkelen, als ik er zin in heb ga ik meestal wel alleen :P |
27 Dresses is zo op teevee (Y) slecht vermaak
|
Ik heb geen tv :O. We hebben wel algemene tv, maar daar wordt volgens mij op het moment internet gebruikt.
|
Citaat:
Citaat:
Zucht. :D(n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Buh (N) ik dacht: Ik ga nu alvast een soort van kijken wat er allemaal is, en dan ga ik morgen naar winkels waar de meeste leuke dingen waren. Maar ik was vergeten dat ik een hekel heb aan via het internet winkelen :(
Het is zo irritant :O |
Citaat:
|
Nooit meer naar buiten, (Y).
|
Online shoppen is leuk in het opzicht dat je een pakje in de post krijgt (dat vind ik echt geweldig, net een kadootje :cool:), maar die maten zijn inderdaad een drama.
|
Zo. Ik heb even alle afleveringen van True Blood gedownload (behalve de laatste, of course). Wat een dom wicht ben ik zeg. :D En ik maar wachten op het nieuwe seizoen.. :o
|
Ik vond het begin van dit seizoen eigenlijk niet al te best.
|
Citaat:
|
Ik vind het Fairy-gezeik zo jammer.. :(
|
Zo, weer in de trein naar huis. Straks gauw koffet inpakken en m'n bedje in, want morgen naar Berlijn, yeah!
|
Citaat:
|
Kan iemand me vertellen of Deadwood het volgen waard is? Net downgeload, samen met firefly. Tell me.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*Gooit laptop van achtste verdieping*
|
Zonde.
|
Niet als het een MacbookPro is! :D;d;d:D;d
He Listo, hoe red jij je daar tussen al dat onverstaanbare Russisch? :P |
Noedelhappppppp, Listo kan zelf ook Russisch hè? :p Of doelde je met 'onverstaanbare' op het feit dat waar Listo nu is ze een raar accent hebben? Want dan heb ik neits gezegd :o
En nu in het goede topic: Waarom heb ik mensen die 'over mij droomd' typen als vrienden op mijn Facebook? :( |
Citaat:
|
Citaat:
Een van de aardigste series die ik gevolgd heb! Net als Firefly trouwens. |
Citaat:
|
Mijn thee smaakt naar die gekke snoepballen van vroeger. Die dingen die heel heet waren. Hoe heetten ze ook alweer?
|
Goeienavond.
|
Nee, ze heetten anders.
|
*gniffel*
|
Citaat:
|
Vuurballen, jawbreakers, kaneelunits?
|
Citaat: