![]() |
Saaibeving #1492
Hm, of toch Aardsaaiing?
|
Ik ga in bed liggen met A Clash of Kings. Slaap lekker liefjes.
|
Saaibeving is beter :p
|
Oh, en slaap lekker Joris! (Of kijkze, whatever :o)
|
:p
IK ga ook maar es. Slaap lekker fieps en mija en anderen. |
Slaap lekker Soija, doe een kusje aan je hete vriendje ;)
|
En aan Gizmo!!!1!111!!! <3
|
Citaat:
Ik ga zo slapen, denk ik. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ook een kusje aan jou hoor :o |
Ik vind Apate wel een afschuwelijke nickname trouwens. :o
|
Eensch.
|
Citaat:
:bloos: twee aan jou |
Apate klinkt als aap en als apathisch.
|
Citaat:
Whoeii :bloos: ga slapen :o |
Pff :D Zeikerds :D
|
Citaat:
Ik ben met iedereen. |
Citaat:
|
Hey, Apate, laat je niet ompraten hoor. Dat je niet over twee jaar opeens je nick verandert. Want, hij is prima :y (Y)
Ik ga slapen, kusjes voor iedereen! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Huhu (Y) We zullen over twee jaar zien. Alhoewel ik niet begrijp waarom je mijn naam wil uitspreken? :P
|
Citaat:
En ik ging je niet aanspreken, jij ging nog reageren en op Onzin ook. Niet mij de schuld geven :nono::D Citaat:
|
Ach :rolleyes: wat een gedoe over een nickchange :O
|
Kusje though :D
|
Ja ja. Eerst een beetje lopen zeuren en beledigen :P en dan dit weer! :rolleyes:
|
Ik heb deze twee net gepost op ARTistiek, als onderdeel van een kleurenanalyse, en ik verbaas me er nog steeds over. Het is een raar en heel kenmerkend contrast. Wat heeft men tegenwoordig toch tegen mooie dingen :confused: Ik denk dat iedereen langzamerhand aan het vergeten is hoe mooi dingen kunnen zijn. Geen wonder dat alle tienermeisjes fan zijn van manga en anime, dat mag dan wel z'n eigen schrijnende tekortkomingen hebben maar daar wordt tenminste nagedacht over kleur en compositie. En geen wonder dat het tokkievolk niet meer snapt waarom er überhaupt geld moet naar de beeldende kunsten. Want zo beeldig zijn die kunsten momenteel niet.
Vijftig jaar geleden met een klein budget: http://img692.imageshack.us/img692/5...ertreeflat.png Nu, met een veel groter budget: http://img853.imageshack.us/img853/9569/horroro.jpg :confused: Waarom. |
Jakkes :((N) Mijn internet wankelt weer (N)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hercules > Yoki Bear.
|
Dan nog :confused: Ik heb er in ieder geval geen moeite mee (Y) maar ja, als ik er wel moeite mee had had ik 'm natuurlijk ook niet genomen :D huhu
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha :D
Ach, zoals ik al zei: We zien over 2 jaar wel weer (Y) Eigenlijk moet ik al slapen :( Ik moet weer ritme krijgen, en ik moet morgen om half 10 opstaan. Maar ik heb nog geen zin om te gaan slapen. En bovendien heb ik mini marshmallows! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat was een goed feestje (y)
|
Para, Hercules (en vooral dat plaatje met al die goden) is een slecht voorbeeld. Overigens is Hercules verder helemaal niet zo fel van kleur.
|
|
Zo, genoeg geweest! Weltrusten allemaal!
|
Ja, dat is ook weer een godenplaatje.
Wacht even, dan zoek ik wat ik bedoel. |
En een slecht voorbeeld van wat? Want als het een slecht voorbeeld is van lelijke dingen dan strookt dat niet met "en vooral dat plaatje van die goden niet", want dat plaatje is juist een heel erg goed voorbeeld van iets lelijks.
|
Citaat:
|
Lelijke nickchange Interglot, Interglot was prima.
|
|
Interglot is a free multi-lingual translation dictionary.
|
Die goden zijn schreeuwerig, dat ben ik met je eens. Maar ja, het zijn goden. En dan stralen ze ook nog eens.
|
Citaat:
|
Ik vind dat Yogi-bear niet per se duisent mooier dan Hercules hoor.
Maarja, ik ben eigenlijk vrij mild wat betreft animatie beoordelen, omdat ik het sowieso altijd superknap en awesome vind. :P |
Ik vind Interglot klinken als een soort bloedprop.
"Ja, uw man heeft een interglot in zijn hippocampus" |
Ja, ik snap de kleurenkeuze bij Hercules nog wel hoor. Hercules zit animatie en kleurtechnisch prima in elkaar.
The Lion King is ook geniaal, maar kijk die felle kleuren, ohnoes: http://susieofarabia.files.wordpress...1/dscf7041.jpg Niks mis mee, Yogi vind ik ook wel mooi, maar af en toe felle, vibrante kleuren mogen van mij ook mits dit niet misbruikt wordt. In het geval van Hercules is het toepasselijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |