![]() |
Waardeertopic #3
Wat waardeer jij?
NOU?!?! |
Mijn vriendin
|
Strobe zijn uitroepteken bij zijn naam
|
Proefles paaldansen gisteren. (y)
|
IK heb ook een cursus paaldansen gedaan :D Tijdens El Cid. T is best moeilijk eigenlijk :(
Ik waardeer thee :Y alweer volgens mij :P |
|
Citaat:
|
http://img580.imageshack.us/img580/9999/p1060761s.jpg
Deze populierenpijlstaart die ik gisteren vond. <3 :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Geld :O
|
Leuk dagje in Zwolle (Y) (maar Commendatore heb ik niet gespot)
|
Mijn kookskills (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik waardeer onze huisbaas heel erg, hij komt altijd als er iets is, en hij heeft een gloednieuwe combimagnetron voor ons gekocht.
En ik waardeer zijn vader ook, die naast ons een winkel heeft. Ik was gisteren, dronken en wel, vergeten mijn fiets op slot te zetten, en hij had 'm voor me op slot gezet! En ik waardeer muziek. Heel erg. |
:cool: |
Het weer vandaag *o* zomerrrrrrrrrrrrr.
|
Citaat:
|
Ik was serieus :o het was gister vet warm, tot het ging onweren en what not.
|
Volgens mij ben ik nauwelijks aangekomen de afgelopen tijd. Dat is tegen alle natuur- en biologiewetten in, maar ik waardeer het wel. :D
|
Baby is vannacht voor het eerst niet één keer wakker geworden :D *O* :| het zal vast niet zo blijven maar toch OMG :D misschien gaat het nu de goede kant op
|
|
Een lieve jongeman bracht mij duisent flessen heel lekker fruitsap <3333
|
Mijn neefje van 5 dacht dat ik 64 jaar oud was. :cool:
|
Mijn bed :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De nieuwe QI <3 wat hou ik toch ontzettend veel van Stephen Fry
|
Ik zag vandaag korenbloemen in iemands voortuin <33333 Ze komen nauwelijks voor in Nederland, laat staan in Amsterdam. Ik had ze al zeventien jaar niet gezien.
En verder kwam ik er vandaag achter dat mijn curiosahandelaar Zwarte Henkie heet. Zwarte Henkkiieeeee :D Dat waardeer ik ook wel. |
zwarte henkie :D <3
Ik waardeer dat ik zo ga balletten met mijn huisgenootje! Wordt vast leuk! *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mag een studieuur (= een uur waarin je huiswerk maakt dan wel niets doet, zodat je weer op het juiste aantal lesuren uitkomt ipv te weinig) doen in plaats van economie op vrijdag het laatste uur. Wat betekent dat ik in één klap tweehonderdzeventig minuten eerder weekend heb. <333 en al lang en breed thuis ben als de rest van mijn klas dus gewoon economie heeft! :bloos: :cool:
|
Mijn nieuwe klasgenoten die aardig zijn en waar ik goede gesprekken mee kan hebben (Y)
|
Nog twee nachtjes slapen en dan ga ik voor drie maanden naar Schotland! spannendspannendspannend
|
OMG aangenomen! Ik ben komend weekend Grid Girl in Assen! OMG <3
|
Citaat:
|
Pitpoes! Op de racetrack! :D
|
HAHAHA :d oke daar gaan we elkaar duidelijk niet spotten
|
Citaat:
Stage is wel een waardering waard! |
Ik waardeer zeker weer een dikke brief uit Canada (Y).
|
broodjes kipshoarma <3
|
Oh, en ik waardeer ook de locatie van mijn locker op school (y). Op de begane grond, in het midden. Geen trappen oplopen 's ochtends vroeg voor je boeken, en geen gebuk of gestrek, nee lekker in het midden op de begane grond <3. Oh ik waardeer dit echt heel erg.
|
Citaat:
|
Q en A <333
|
Hoera, hij is weer nuchter! *O*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |