![]() |
Heeft iemand dit gevoel ook weleens gehad?
Dit was een tekst toen ik echt ongeloofelijk down was wat liefde soms niet een inpect op je kan hebben het nummer heet ''Gebroken'' en heb ik ingerapt op de cd van mijn oude band word nog steeds geraakt als ik het lees heb er een bepaalt gevoel bij......
Ik ben haar kwijt Dat is iets wat niet verdwijnt Ik weet niet wat ik er mee aan moet Het komt echt nooit meer goed Ze weet niet wat ze me aandoet Dat zoiets in een keer zich ontdoet Dit is nou de zoveelste keer Het gebeurt mij elke keer weer Ik zou bijna mijn speer Pakken en daarna mijn geweer Maar het heeft geen zin Het is tijdverspilling Ik kan beter Verder leven Mijn energie aan andere dingen geven Maar Het wil niet Het gaat niet Het kan niet Het mag niet Ik kan haar niet uit mijn hoofd zetten Mijn gedachten niet verzetten Het mocht gewoon niet zo verder duren Ik moet straks nog gaan liefdesverdriet kuren Het zijn dikke muren die mijn omringen Maar gelukkig heb ik ook nog mijn vrienden kringen Om mijn heen die mij proberen op te fleuren Maar Het wil niet Het gaat niet Het kan niet Het mag niet Ik probeer mijn gedachten In raps om te zetten En voor de genen die mij kennen Zal ik niet gauw zoiets als dit op pennen Ik schrijf dit niet om populair te doen Of om de poen Maar puur om mij te uitten Dit kut gevoel uit mijn lichaam te spuiten Misschien klink ik neerslachtig maar zo voel ik mij Als ik blij ben schrijf ik blije teksten Als depri ben schrijf ik depri teksten Dat is zoals ik in elkaar zit Als ik mij ergens aan stoor of mee bezig ben Schrijf ik dat op met papier en pen Maar Het wil niet Het gaat niet Het kan niet Het mag niet Ik kan het niet meer kwijt raken Dit zijn dingen die mij echt in mijn hart raken Maar het leven gaat door word gezegd Dat is de harde waarheid die mij al een paar keer is opgelegd Maar er zijn zoveel leuke meisjes op de wereld Word gezegd maar ik kan het maar moelijk accepteren Maar de toekomst zou het leren |
cooooool helemaal zelf gemaakt?
mooi gedaan hoor... |
Citaat:
|
Zo fucking herkenbaar http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
weetje, dit heb ik ook gehad... maar ik weet wel wat voor je (als je het nog steeds hep)
1: ga wat doen, in plaats van nadenken 2: denk niet: ik mag niet aan haar denken. ga ook niet ergens anders aan denken... maar... (oke dit gaat misschien vaag klinken maar..) probeer die gedachte gewoon te zien en doe er verder nix mee... laat 'em maar rustig voorbij zweven zonder er je mening of gevoel erop te projecteren Sterke he! wel prachtig trouwens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |