![]() |
DUREX Performa
Me and my girlfriend denken eraan dit rubbertje is te gebruiken. Iemand ervaringen ermee?
|
nope,is er daar iets speciaals aan of zo? :confused:
|
Geperforeerd? :confused: ;)
|
Boeit het wat :confused:
|
Is dat niet dat condoom dat een orgasme van de man kan uitstellen? :confused:
|
Citaat:
|
volgens mij is het gewoon dat ie beter bestand is tegen lang neuken hoor...
|
Citaat:
dan wordt ie hard ( die condoom dan hé)........ dat lijkt me best ongezond zeg maar! |
google zegt gewoon dat je dan langer door kan gaan doordat je je hoogtepunt uit kunt stellen...
dan moet je zelf maar wat beter je best doen hoor :) je inhouden is echt niet moeilijk ofzo... aan de andere kant zijn ze niet veel duurder dan gewone... |
Citaat:
dus dan wordt het een soort hardplastic-en koker met daarin een slappe penis.. Lijkt me erg stug. Er zit een verdovend middeltje in waardoor je penis minder gevoelig is en daarmee minder snel tot een hoogtepunt komt.. |
Volgens mij was dat het ook Bor.
Gewoon een middeltje waardoor je orgasme uitgesteld wordt. Best kewl eigenlijk! Mark :cool: |
Ik heb ze maar eens gekocht en gelijk uitgeprobeert.
Als men de performa in het licht bekijkt zal men constateren dat er voorop een vreemd goedje zit wat lijkt op wax. Het condoom heeft volgens mij geen tuitje voor het sperma. De grote truc is echter wel dat de "wax" tegen de eikel aan zit, ook tijdens het neuken. Dan houd je het inderdaad langer vol, na de ejaculatie wordt de penis dan gelukkig (of eigenlijk niet natuurlijk) weer slap. Hij is iets duurder, maar meestal doe ik het zo vaak totdat zij komt dus dan ben ik meerdere condooms kwijt, nu was het met eentje gedaan, dit wil niet zeggen dat je hierna niet nog een keer kan natuurlijk :P |
durex endurance, ongevoelig voor slijtage? :o
|
Durex Condooms zitten echt kut :X
|
als je het goed speelt :P
maar is dat niet de bedoeling dan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |