![]() |
Wittere tanden door tandpasta?
Hallo iedereen!
Ik poets mijn tanden elke dag, maar helaas zijn mn tanden wat aan de gele kant. Ik zou graag een tandpasta gebruiken die je tanden witter maakt, maar bij vele gevallen werken die tandpasta's niet. Kent iemand een hele goede tandpasta om je tanden witter te maken? En werkt dit ook écht? |
|
Eigenlijk is er geen enkele tandpasta die écht goed werkt om je tanden witter te maken. Het enige dat écht werkt is door het te laten bleken bij de tandarts. Er zijn ook wel van die doe het zelf bleekkits maar die zijn slecht voor je glazuur.
|
Whitening tandpasta's helpen vooral tegen koffie/thee/wijn aanslag die er nog niet zo lang zit, dus een korte termijn effect (en je voorkomt dat het erger wordt). Behalve degenen die schuurmiddel bevatten, maar dat is echt heel slecht voor je tanden. Als je je tanden echt veel witter wil hebben is de veiligste manier toch de tandarts.
|
Je tanden zullen nooit zo wit worden als die 'gewone mensen' die een paar maanden die tandpasta hebben geprobeerd in die reclames, maar als je ze echt goed wit wil hebben -> tandarts.
|
Tanden zijn dan ook niet wit zoals sommige mensen denken. Alleen de fake gebleekte/plaatjes hebben die kleur.
En bleken is echt niet goed voor de tanden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |