![]() |
Hoe kom je aan je sig?
En heeft het een diepere betekenis?
TS begint: die van mij heb ik gezien in de haven van Goes, op een bankje ingegraveerd. Het betekent: relax :) |
|
Uit een gedichtenbundeltje! :Y
|
Uit een film :O
|
Eentje met Jennifer Aniston?
|
Nee :P
|
Citaat uit The Picture of Dorian Gray van Oscar Wilde. Simpele genoegens zijn fijn. Complexe mensen ook.
|
Ik heb er nog een nodig :|(n)..
|
(y)(y) |
Internet.
|
Tokio Hotel.
|
Zodat iedereen weet wie ik ben!
|
Het eerste deel refereert aan een elitair en zéér geheim gezelschap dat uit is op wereldheerschappij en het tweede deel is een knipoog naar AngelLena haar signature.
|
Welke sig???? ;)
|
Ik vlieg, ik waggel en ik zwem.
Van Alfred J. Kwak. |
Citaat:
|
|
Even kijken.
|
Ah, ik zie 't al. Spannende sig. Is wellicht aan vernieuwing toe.
|
Nee, dat is hij niet
|
Uit een boek.
|
Uit de een gedichtenboek. Ik zou het een bundel noemen, maar het is niet precies een bundelachtige bundel.
|
Het is een gedicht van Kees Stip. Het staat in een gedichtenbundeltje dat ik ooit van mijn ouders heb gekregen. Ik wilde graag een Nederlandstalige sig die een beetje bleef hangen, en dit is bovendien een taalspeling en het gaat over een konijn, dus dat past bij mij.
|
Ik snap die speling niet, Sarah! :o Ik bedoel, als ie de 'k' niet kan uitspreken waarom komt die dan wel voor in de eerste zin? :o :bloos:
|
Citaat:
Ik vind het overigens een tof gedicht :cool: |
Dan had je de discussie op saai over dat gedicht paar weken geleden moeten zien :cool:
|
Zo zie ik het hoe ik mijn leven moet ondernemen. Dat je naar de reis moet kijken en niet naar het einddoel. Want de reis is datgene waardoor je groeit en bloeit.
|
Citaat:
|
Ik geloof dat het meer een keer een foute opmerking was van een medeforumer. Die ik toen als mijn sig gebruikte. Omdat het kan.
|
het is een boek dat ik geschreven heb *o*
|
Uit een film.
|
Vond ik wel een goeie quote.
|
Van een lolcat of lolbird ofzo.:o
|
De mijne is een vertaling van 'out of sight, out of mind', vertaald door een vertaalcomputer.
|
Citaat:
|
kut dubbel.
|
:cool: |
Van één of andere Stephen Fry die nogal vreemde kookgewoontes heeft.
|
Gejat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |