![]() |
Schoenenzaken
Hee, ik vroeg me af...
Naar welke schoenenzaken gaan jullie altijd? Want ik ging eerder vaak naar de Footlocker maar mijn smaak veranderd een beetje en ik vind daar de schoenen lang niet allemaal zo mooi meer. Nou vraag ik me af, waar koopt iedereen zijn meer 'casual' schoenen zoals Vans enzo.:confused: |
Gewoon, in een schoenenwinkel of skateshop.
Welke stad woon je btw, dat kan ook wel helpen... |
Woon een redelijk eind van de stad af, maar als ik nieuwe schoenen koop ga ik meestal naar Enschede.
|
In Enschede heb je de Britain waar ze Vans hebben, maar dan wel de standaard schoenen. Iets verderop aan de Noorderhagen zit de Shifty Skateshop waar ze insane coole schoenen hebben. Ga daar 'ns kijken :) Je zou evt. ook de London kunnen proberen, aan de Heurne, maar misschien is die al weg. (Ik woon niet meer in Enschede dus ben niet helemaal up to date.)
|
Ik koop geen casual schoenen als Vans, ik ga gewoon naar de FootLocker...
En anders naar de FootWork van de MenAtWork-winkel (waar ze overigens wel Vans hebben)... ;) |
London zit er inderdaad nog steeds, zou verder eens kijken. Zag dat ze bij Fahrenheit ook wel leuk spul hebben.
|
Internetz. Hoewel ik vans al niet meer draag sinds mijn 13e.
|
intersport!!
|
In grotere steden heb je ook winkels van Vans.
Verder idd de Britain, of bestellen via large.nl |
Citaat:
Ik koop ze ook op de int0rwebz, of bij een willekeurige andere schoenenwinkel. Tegenwoordig verkopen ze die dingen overal, maar bij skatewinkels heb je natuurlijk wel de ruimste keus. |
Juist niet.
|
Ik draag meestal dit soort schoenen. Dikke prima!
http://www.invito.com/images/catalog...00/112120r.jpg Erg stijlvol vind ik! |
Ik bestel tegenwoordig eigenlijk alles online. Lekker makkelijk. 5 paar uitkiezen, en gratis terugsturen wat niet lekker zit/niet past. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |