![]() |
Saaispelen #1494
Citaat:
|
Nom, dropfruitduo's
duisent liefde |
Ook een leuke meet. :D met als uitkomst dat ik niet voor nummerbehoud heb gekozen toen mijn abonnement vlak daarna afliep :D
|
Ik wil een dikke tostie.
|
Oh heleboel mensen naamzoek er is een grote kans dat het feest van mij en Roos wordt verplaatst naar 29 oktober :bloos: We hebben wat locatie issues :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb twee pizza's op en ik heb nog steeds honger ;\ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nouja, niet specifiek winegums, maar dropfruitduo's vind ik echt enorm lekker
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, dan gebruik ik 8 oktober wel voor iets anders leuks ofzo :o Hopen alleen dat ik dan op de 29e ook vrij kan krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Begin maar eens aan m'n "Waarom ik in zekere mate respect heb voor Hitler." tekstje.
Verdomme. |
Citaat:
|
Maar het is nog niet helemaaaaal zeker, dus nog even niks op de 8e plannen :p Oh! Je mag hier de 8e wel komen logeren! Dan vieren we om 12 uur mijn verjaardag <3 evt. met Quis en Lorelei erbij?
|
Geel :D kom je nu serieus langs om op spelfouten te controleren :D?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat Geel, net als ik, een beetje een stiekeme meelezert is!
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan kan het daarna evt wel natuurlijk, maar dat is wel een beetje gek. |
Citaat:
Citaat:
|
:nono: Ga eens even meeposten :O!
|
Je bent niet de enige, geel :D
|
Citaat:
Maar we'll see, dan. Ben je er zaterdag ook? Cocktailmeet? Kan ik dan niet toevallig bij je logeren? :o;) |
Ik ben soms ook een meelezert, maar niet per se stiekem!
|
Ik ben ook niet echt een stiekem meelezert! Meer gewoon een meelezert. :y
|
oh trouwens, een laat-je-brein-gaan-sessie (ik kom even niet op het woord :D) met een vriendin leverde de volgende teamnamen op:
pioniers brainiacs puffy powers robuuste koeken melktandjes cuckoo's luna's gekke henkies club 'zomer in je bol' RSP hooligans de druppels koffie(k)leuters team subliem team anoniem team ziektekiem team pseudoniem |
Citaat:
|
Ik kijk hier vaak even, en als het me Interesseert, ga ik posten :y
|
Citaat:
|
brainstorm-sessie. Idd een zeldzaam woord
Overigens zijn het stomme namen en moet je gewoon voor groep 1 gaan (y) |
@Absinthe
Ik kom! Maar wel pas na 11 uur want werk. Je mag blijven slapen, maar dan wel als enige, want die dag erna moet ik ook weer werken en dan wil ik wel een beetje relaxed slapen. (Dat kan ik dus prima met jou bij me in bed, maar niet met nog meer mensen in m'n kamer) |
Citaat:
|
Voorheen las ik letterlijk alles van Saai, maar daar ben ik maar mee opgehouden. Dat kost echt te veel tijd. Maar ik was toen wel van alles op de hoogte :cool:
|
Oh ja :O Cocktailmeet is natuurlijk al zaterdag :O
|
Ha thanks! misschien moet ik eens terug naar de neuroloog :D.
En dank je Carn! Ik ga nu heel hard huilen want ik dacht dat dit mijn levenswerk zou worden! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |