Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   ik kon er niet in! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1842431)

onbelangrijk164 13-09-2011 12:55

ik kon er niet in!

Toen ik vorige week met een meisje seks had, (voor de eerste keer)
en we gingen vrijen, duurde het ongeveer 15 minuten totdat hij er inzat.
Hoe kan dat dan?
nadehand had ik het gevoel dat mijn lul er niet in zat maar zij zei van wel,
ik hoop dat ik wat tips kan krijgen dat het de volgende keer beter kan lukken.

bierkoning 13-09-2011 13:20

De eerste keer is altijd wat onwennig natuurlijk.
Het kan zijn dat zij wat droog was, of wat krap.
Glijmiddel proberen anders de volgende keer.

onbelangrijk164 13-09-2011 13:24

dat niet we hadden namelijk een condoom met extra glijmiddel

bierkoning 13-09-2011 13:35

Wel stijf genoeg dan? en half slap geval gaat ook niet lukken natuurlijk... en anders geen idee zo snel

onbelangrijk164 13-09-2011 13:45

jahoor anders kon ik die condoom niet om doen.

bierkoning 13-09-2011 13:50

Dat is waar, nou ja misschien was zij ook wat zenuwachtig en heeft ze het daar beneden wat te gespannen gehouden.. is ook niet echt het beste

onbelangrijk164 13-09-2011 13:54

ja, dat kan best de reden zijn,maar ik denk van niet.

Korreltjezout 13-09-2011 15:19

Wat denk JIJ dan? De dingen die genoemd zijn zijn best logisch hoor.

Schizotiger 13-09-2011 20:26

wat denk je dan? dat ze dr kut op slot had gezet?
ze was waarschijnlijk gewoon erg gespannen, dat had mijn vriendin ook de eerste keer.. gaat elke keer weer wat beter :)
& trouwens, als t niet voelde of je erin zat, zat je er ook niet in :p waarschijnlijk was ze dat geklungel gewoon zat

Secret Agent 13-09-2011 20:35

De meest logische reden is inderdaad dat ze gespannen was, dat niet durfde te zeggen/het gefrunnik moe was/geen zin meer had/niet nat genoeg was.

Als je ervan overtuigd bent dat dat niet de reden is, ben ik benieuwd naar wat je er zelf over denkt dan, want als je er in zit, voel je dat ook echt wel.

havinken 13-09-2011 22:29

Wel aan genoeg voorspel gedaan?

onbelangrijk164 14-09-2011 13:37

Citaat:

Secret Agent schreef: (Bericht 31925083)
De meest logische reden is inderdaad dat ze gespannen was, dat niet durfde te zeggen/het gefrunnik moe was/geen zin meer had/niet nat genoeg was.

Als je ervan overtuigd bent dat dat niet de reden is, ben ik benieuwd naar wat je er zelf over denkt dan, want als je er in zit, voel je dat ook echt wel.

ja dat zal dan wel, ik heb het er vanmiddag wel met haar erover.

Volk 14-09-2011 15:20

Was het ook haar eerste keer?

onbelangrijk164 14-09-2011 15:52

ja

onbelangrijk164 14-09-2011 15:59

we hebben het vanmiddag uit geprobeert,
en ze heeft jullie tips gelezen en zij dat ze toen wat gespannen was,
maar ik heb nog steets dat gevoel dat ik er niet in zit.
in andere topic las ik dat het anders voelde.
of ligt dat nou aan mij?

bierkoning 14-09-2011 16:38

Citaat:

onbelangrijk164 schreef: (Bericht 31927149)
we hebben het vanmiddag uit geprobeert,
en ze heeft jullie tips gelezen en zij dat ze toen wat gespannen was,
maar ik heb nog steets dat gevoel dat ik er niet in zit.
in andere topic las ik dat het anders voelde.
of ligt dat nou aan mij?

Let een beetje op de spelling, dat leest wat fijner.
maar OT: fijn dat jullie onze tips hebben gebruikt.
Weet natuurlijk niet hoe het voor een vrouw voelt, maar als man zijnde voel je echt wel of je er in zit of niet. En ik neem aan dat als je een beetje penis hebt de vrouw ook wat voelt.

Volk 14-09-2011 16:46

Je kunt natuurlijk ook gewoon kijken of je erin zit of niet.

Jay-Fleur 14-09-2011 20:51

Om een goede stijve te krijgen is het belangrijk dat je voldoende opgewonden bent. Om opgewonden te raken moet je zin hebben of zin krijgen doordat je vriendin ervoor zorgt dat je zin krijgt. Bijvoorbeeld door spannende sms-jes, uitdagende kleding, heel lief voor je te doen, je strelen enzovoort. Ook door gewoon met elkaar aan de gang te gaan kan je zin krijgen en vervolgens opgewonden worden. Belangrijk is te weten wat jou opwindt. Misschien kan je vriendin daar rekening mee houden. Maar als je niet voldoende opgewonden raakt door zenuwachtigheid of doordat je het gewoon niet boeiend vindt wat zij doet of aan heeft (etc...), dan zal je geen lekkere stijve krijgen. Probeer je te concentreren op de (lichaams)signalen die je vriendin geeft. Als je daarop goed reageert dan kan zij nog meer opgewonden raken waardoor jij daar op jouw beurt opgewonden van raakt. Ga niet nadenken of je het wel goed doet. Dat leidt vaak af, wat een stijve vaak niet ten goede komt. Als dat allemaal niet helpt stop er dan gewoon mee. Blijkbaar heb je dan onvoldoende zin en/of zijn de omstandigheden niet goed voor jou.

Louis Armstrong 15-09-2011 06:48

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31927482)

QFT. (y)

bierkoning 15-09-2011 11:16

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31927482)

sterk....heel sterk...

Queasy 15-09-2011 17:52

Nou eeh het lijkt me toch dat je dat wel voelt?:D

Maargoed als het naar jou idee moeilijk gaat dan zou ik glijmiddel gebruiken of zorgen voor een langer voorspel zodat je misschien meer opgewonden bent.

Jay-Fleur 18-09-2011 22:54

Ik zou het gebruik van glijmiddel niet adviseren (misschien als laatste (red)middel?) maar eerst uitvinden waaróm het niet lukte en daar oplossingen voor gaan bedenken. Maar ja, ik begrijp heel goed dat je wat basiskennis moet hebben om uit te vinden waarom het niet lukte. Dus adviseren vanaf een forum is wat lastig. Ik mailde het eerder, praat met elkaar over wara ieder van jullie zin van krijgen en wat ieder van jullie lekker opwindend vinden. Dta kan best lastig zijn omdat je je kwetsbaar maakt als je over je fantasieën praat. Maar dat is nu juist zo fijn aan een relatie; dat je je veilig voelt in je kwetsbaarheid. Dat de ander je begirjpt en daarin accepteert. Nou, de rest komt dan denk ik wel vanzelf...;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.