![]() |
Cocksaailmeet #1496
dusss
|
@stefenootje : ik denk dat je beter een paar euro meer kan neerleggen voor Philips (oid) oordopjes, de kwaliteit is echt zoveel beter dan met een paar crapdingen van de blokker/hema etc. /ervaring
|
Ja, maar boeit me niet.
|
volgensmij kun je ook philips/sony oordopjes kopen bij de blokker
|
Ik had Sony oordopjes, van Chris overgenomen, en die zijn gisteren ook kapot gegaan na niet al te lange tijd, dus merk schmerk.
|
mja, dat ligt aan het kabeltje, als je ze te veel buigt slijt het koper
|
nou ik care ook niet voor merken maar ik kan me toch flink ergeren aan oordopjes waarvan het klinkt alsof ik iets op de am-radio luister en die niet zo hard geluid doorlaten dan iets duurdere.
|
Huhu, nagesynchroniseerde power rangers op nickelodeon :D
|
|
hoi!
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk doordat ik de personen op die foto niet herken en ook de afkorting niet ken
|
de afkorting is volgens urban dictionary 'doesn't matter; had sex'. Maar de mannen ken ik ook niet.
|
JONGENS TOCH :mad: Ik heb het zoooo vaak gepost.
dm;hs |
Oh wow wat een goed nummer blijft het toch <3
|
:D
|
Jammer dat ik bar weinig seks heb momenteel anders zou ik het non stop gaan gebruiken :cool: :D
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Be right there! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh Martin, ik heb vandaag onderwijs over jou gehad :Y
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wisten jullie dat als je een knackebrod en een boterham in dezelfde broodtrommel mee neemt, ze dezelfde vochtigheidsgraad aannemen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vies:D
|
Citaat:
En goed opletten! Gaat bij ons nog vaak zat mis met klinische patiënten |
Het taaie knackebröd was niet zo'n succes, maar nog wel eetbaar. Het droge brood wordt gelukkig gecompenseerd door de 5 mm dikke laag worst :D
|
Citaat:
|
Wat is A Fine Day To Exit van Anathema toch een wonderschone, spannende en beklemmende plaat <3
|
Ah, wat een kutplek voor een therapiekamer? Geen ramen? Dan zit je letterlijk een paar dagen opgesloten in een donkere kerker als je pech hebt. (n)
|
Citaat:
De piketkamers niet, maar bij piketkamers is dat een goede eigenschap, vooral in de zomer. |
Vanavond gaat Theo schitteren. Ik voel het.
|
Hallo!
|
Mijn Lange Collegedag #2 was helemaal niet zo lang (Y) uiteindelijk maar van 10 tot 4!
|
Haha. Fiets mag natuurlijk niet mee in de spits. Ipv 4 uur dus 8 uur thuis. Kutspringer, gelukkig is ie dood.
|
En het is het leukste vak dat ik ooit heb gevolgd :cool:
|
Ik kon het wsztopic niet vinden, want die lijkt gewoon te veel op cocktailmeet :D(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
Wat een fout grapje, maar ik moest er om giechelen :o |
Muuu iksnapemniet :(
|
Een bal kan je weg koppen, een trein was net te veel.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |