Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   In een Relatie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1842561)

Bloedje 14-09-2011 19:27

In een Relatie

Wat zou jij doen als je Relatie hebt. en een jongen/meisje probeert je te zoenen en hij of zij ziet er echt goed uit zou je als nog met die Jongen/Meisje zoenen. of zeggen hey je ziet er goed uit en alles maar ik heb een vriend of vriendin :)

Wat ik zou doen is niet zoenen (y) dat is de 1ste . 2de ik zou zeggen heb een vriend dus raak me maar beter niet aan :)

Lusi 14-09-2011 19:33

Iemand probeert je niet zomaar te zoenen. Wellicht zit er dan iets fout in je gedrag, flirt je veel? Ik zou zelf ook een stap terugzetten en aangeven dat ik het niet wil. Maar ik word heus nog wel eens aangeraakt door andere mensen (Y) :P

Bloedje 14-09-2011 19:39

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 31928339)
Iemand probeert je niet zomaar te zoenen. Wellicht zit er dan iets fout in je gedrag, flirt je veel? Ik zou zelf ook een stap terugzetten en aangeven dat ik het niet wil. Maar ik word heus nog wel eens aangeraakt door andere mensen (Y) :P

hangt er van af hoe je doet. of je geeft aan dat je iets wil of niet. zelf flirt ik niet veel want heb me vriend ken ik genoeg naar kijken heb geen andere voor nodig . logisch dat mensen je aanraken maar als ze aanraken waar het niet hoort dan krijg je klap teminste zo ben ik xd aan mij moet niemand zitten aleen me vriend

EZBlade 14-09-2011 19:46

Je Nederlands is hier veel beter :(

DmCraanen 14-09-2011 20:04

Citaat:

Je Nederlands is hier veel beter
Dat is google translate

OT: niet zoenen en afstand houden en laten weten dat ik al heel erg bezet ben

Thomas. 14-09-2011 20:04

volgens mij ben je toch geen niels :D

Volk 15-09-2011 05:28

Over het algemeen proberen mensen je niet zomaar zonder aanleiding te zoenen. Ik geef mensen geen aanleiding om te willen zoenen met mij. En mochten ze het proberen, hoef ik ze nooit meer te zien.

Syori 16-09-2011 06:22

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 31929236)
Over het algemeen proberen mensen je niet zomaar zonder aanleiding te zoenen. Ik geef mensen geen aanleiding om te willen zoenen met mij. En mochten ze het proberen, hoef ik ze nooit meer te zien.

Dit dus.

Toallita 22-09-2011 02:20

^_-

Als ze je willen zoenen dan ligt dat inderdaad 9/10 keer aan jouw gedrag.
Je hoeft niet meteen zo agressief te doen. Hou het liever gewoon assertief, dan kom je minder lomp over.

DubbelzoutDropj 22-09-2011 03:25

Zoals Volk zegt, geen aanleiding ervoor geven. Als je mensen gewoon geen aandacht geeft of enthousiast over je lieve vriend begint te vertellen, laten ze het meestal wel uit hun hoofd. Als iemand toch een poging waagt houd ik afstand en zeg ik tegen de persoon in kwestie dat ik hier absoluut niet van gediend ben, en loop ik weg. Einde verhaal als mensen zich niet behoorlijk weten te gedragen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.