![]() |
Popup bij het gebruik van YouTube tag
Niet echt een enorm probleem, maar als ik op het imageknopje klik krijg ik een popup. Als ik het hyperlinkknopje klik krijg ik een popup. Als ik op het e-maillinkknopje klik krijg ik een popup. Bij de YouTubeknop krijg ik geen popup. :( Terwijl het juist zo handig is omdat je dan direct je code kan ctrl-v-en. Kan dit veranderd worden?
|
Volgens mij was hier al een topic over? Of was dit onderwerp misschien in een ander topic besproken? En volgens mij kont het niet of zo? Maar, ik wil op zich best nog een keer antwoord, ook, want mij lijkt het ook een goed idee.
|
Ik vind die popup juist enorm irritant.. ik type alle codes handmatig, behalve youtube omdat die gewoon meteen in mijn tekstvak verschijnt.
|
Ik vind de popup niet zozeer irritant, maar ik vind de YouTube knop wel prima zoals ie nu is :p
|
Als je op het YouTube-knopje klikt kun je toch ook direct de code plakken? De cursor staat dan gewoon [youtube]hier[/youtube].
|
nee hoor, de cursor staat aan het einde van de tags!
[youtube][/youtube]hier dus |
Raar, hier niet! Niet in Firefox 6.0.2, niet in IE 9 en niet in Chrome 13.nogwat.
|
Bij FF4 staat 'ie aan het einde, inderdaad.
|
Firefox updaten dus!
|
FF5 en 6 trouwens ook. ;)
|
Firefox is eng geupdatetdtdtdtdtd (/Geel ;)) :y ik wil dat ook niet hoor. maar de cursor in het midden zou al wel tof zijn ja, die popup hoeft niet zo voor mij.
|
Citaat:
|
Mag de YouTube tag verkort worden naar :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of je drukt gewoon op het knopje.
Of je kopiert [youtube] helemaal en typt er een / bij. Het is allemaal niet zo heel moeilijk.. |
Over het youtube knopje gesproken, in het Quick Edit venstertje (als je op [wijzig] klikt maar niet op [Meer opties]) is ie er helemaal niet!
|
Bij mij (FF 6.0.2) verschijnt ie gewoon in het midden, de cursor. En die pop-ups zijn verrekte irritant, vroeger was het beter.
|
Of je haalt die hele BBCode tag weg en vervangt gewoon url's naar youtube-video's door de embed-html.
En als je toch bezig bent, doe hetzelfde dan ook maar meteen voor alle url's die eindigen met jpe?g, bmp, png, gif, tiff, etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Euh, nee. BBcode is ontworpen met een heel specifiek doel en het dient dat doel heel goed.
|
Ten tweede is het niet lelijk maar prachtig vanwege zijn eenvoud. In tegenstelling tot HTML. FFS welke mongool heeft dat bedacht.
|
BB code is ontworpen om op een veilige manier de effecten van bepaalde HTML codes te bereiken, zonder daadwerkelijk de mogelijkheid tot HTML te bieden - wat enorme veiligheidsrisico's met zich mee zou brengen.
@Deadlock: welke coder / developer houdt er nou van eenvoud! |
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Bbcode gebruiken icm een wysiwyg... Dan heb je veilig en eenvoud. Rare codes met blokhaken typen dat magisch veranderd in vetgedrukte tekst is niet eenvoudig. |
Citaat:
|
Ontopic gaarne. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |