![]() |
Cocktailmeet! #2
Komen:
Lorelei Martiño Rationeel Interglot/Apate Absinthe Sarah Fizzle-fluffy Mijamoto Stefenootje Sann Commendatore Misschien: Trimm Trabb Topdrop Deadlock •2 a 3 flessen wodka - Rationeel/Lorelei & Absinthe •2 flessen witte rum - mijamoto •1 fles bruine rum - Sarah •1 fles amaretto - Apate •1 fles tequila - Commendatore •1 fles cointreau - Absinthe •1 fles cachaca - Apate •1 fles gin - huisgenoot fizzle •1 fles blue curacao (minder prioriteit) •1 fles triple sec •1 fles kersenlikeur - Commendatore •1 fles abrikozenlikeur - Stefenootje •1 fles koffielikeur - Stefenootje •1 fles suikersiroop •1 fles grenadine - Rationeel Lorelei •2 a 3 pakken sinaasappelsap - Fizzle •2 pakken ananassap - Sarah •2 pakken tomatensap - Rationeel/Lorelei •2 flessen cola - Apate •1 pak cranberriesap - Absinthe •slagroom - Rationeel/Lorelei •aardbeien •Shaker(s) - Rationeel/Lorelei & Sarah •Crushed ijs - Rationeel/Lorelei •Rietjes - Rationeel/Lorelei •Plasic cocktailglazen - Rationeel/Lorelei •Shitload aan limoenen/citroenen en limoen/citroensap - Rationeel/Lorelei •(Riet)suiker - Rationeel/Lorelei •Shitload verse munt - Rationeel/Lorelei * Hapjes - Fizzle * Gebak - Martiño |
Captain Nes rum, de meest paupere rum van de Gall & Gall!
|
Ok, ter verificatie (ze staan om de één of andere reden gespiegeld hier, maar jullie kunnen het zo toch wel lezen?):
|
Ik heb een liter dreadlock bay rum en hoefde géén id te laten zien!
|
Citaat:
|
Ik vind het gemeen dat er zo'n gave succesmeet, in Utrecht ook nog, is terwijl ik niet kan. Grrrrr.
|
Citaat:
|
Fffuuu, ik moet nog een ID laten zien als ik bier ga halen, laat staan sterk.
|
:D
|
Oh. Ik snapte ook niet geheel waarom ik mijn id niet hoefde te laten zien :D kennelijk was gast goedgelovig :Y. Of misschien kwam het doordat ik rechstreeks naar hem toe liep dat hij dacht: Oh, dan is ze vast wel oud genoeg anders zou ze het niet vragen :confused:?
|
Citaat:
|
Misschien kwam het ook doordat ik de autosleutel in m'n hand had :d
|
Is er trouwens een dresscode?
|
Zet mij maar bij misschien (Y)
|
Citaat:
of: ja, je moet verkleed. Ik ga als draak. |
Dan ga ik als Pitspoes l;dd:D:d;dD:D;d
|
dresscode... :D
|
Citaat:
|
het leek me echt heel tof maar ik heb al drie dingen staan :( zwemmen met een paar gasten, een stripboekentalkshow en een deadline. De deadline is helaas de winnaar :(
|
jammerdebammer
|
Ja, tiswa!
|
Citaat:
|
Nou ik zeg, kom allemaal in je zwemkleding! Dan maken we er een hawaiiparty van! *O*
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Jongens, dresscodes zijn helemaal niet zo grappig als eindtijden! Themafeestjes zijn de bom.
|
Het thema is toch al cocktails!
|
We kunnen natuurlijk zeggen de dresscode dan ook cocktail is, dus de heren in pak en de vrouwen in knielange jurk :D
|
:D huhu :')
|
oh dear
|
Citaat:
|
ow fizzle, heb jij trouwens een grote vriezer met wat ruimte?
we moeten het crushed ijs / de ijsklontjes toch ergens laten :p |
Citaat:
Citaat:
|
Heb vandaag trouwens de eerste reeks boodschappen gedaan, heb er steeds meer zin in! *O*
|
Citaat:
|
Ik vind het wel een grappig idee, maar ik denk niet dat het haalbaar gaat zijn (dwz ik denk niet dat mensen het gaan doen :p). :D
|
ik weet niet of ik mijn mooie jurken wil blootstellen aan dronken mensen :o
|
De koffie- en abrikozenlikeur zijn geregeld (y)
Ze waren (inclusief de treinkaartjes) wel een beetje boven mijn budget, dus ik wil ze als ze niet opgaan misschien wel weer meenemen, dan heb ik er nog wat aan :o:o Ik moest mn ID laten zien trouwens, what a surprise. |
De dresscode wordt Martiño was Gisteren Jarig, en jullie moeten allemaal een cadeautje meenemen als onderdeel van jullie outfit. :mad:
|
Tetten doen het zeker niet voor je? :(
|
Het zou me verbazen! :(
|
een lekkere leuning dan? :o
|
Ik heb er nog een leuk boekje bij gekregen toen ik vertelde dat we cocktails gingen maken. Je schijnt yoghurtlikeur te hebben, wtf moet ik me daar bij voorstellen.
|
Volgens het boekje kan je met abrikozenlikeur een ABC'tje maken. Gewoon cola derbij flikkeren en klaar ben je!
|
Citaat:
|
Mij ontmoeten is toch al genoeg als cadeautjes?
|
Ik vind 'Martino was gister jarig' een prima thema! :cool:
|
Ik zal speciaal voor Martin een netkousentruitje aandoen en mijn leren broek opvullen met een paar sokken! (y)
|
Citaat:
|
Ik zal mijn cocktailboek mee nemen, wordt die ook nog eens gebruikt.
|
Citaat:
Wie heeft er trouwens een camera? Neem mee! Voor foto's, uiteraard. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |