![]() |
Gymschoenen
Nou mijn school heeft weer wat nieuws bedacht, omdat wij nooit mee wilden gymmen en dan maar onze schoenen vergaten zodat we niet mee hoefden te doen. Wij moeten nu van school gymschoenen kopen maar dan moeten we kiezen uit een paar schoenen deze namelijk:
http://sportenbestel.nl/shop/compone...94feeb7253.jpg OF http://sport.rucanor.com/sites/sport..._Dresden_0.jpg OF http://eviewer.netmedia-europe.be/ca...19n0000416.jpg En de school heeft ook nog bedacht dat we met onze BLOTE VOETEN in deze schoenen moeten.(staat in het schoolregelement dat ze dit mogen verplichten). En er is ook nog gezecht als je 1x je schoenen vergeet gym je de rest van het jaar op blote voeten buiten en binnen :( Welke schoen zouden jullie kiezen? |
Dit hoort beter op lifestyle.
Ik zou de schoenen met een zool kiezen, dat loopt denk ik beter. Die bovenste lijken me nogal snel glijden. |
Als je geen zweetpoten wilt, zou ik voor de bovenste gaan. Deze zijn ook gewoon het meest comfortabel om met blote voeten in rond te rennen. En ze glijden niet hoor Tink* ;). Mits je goede koopt, natuurlijk.
|
Ik zou ook voor de bovenste gaan. En ze dan natuurlijk pimpen. Wat raar trouwens dat jullie niet hoefden te gymmen als je je schoenen vergat.
|
Die bovenste zijn fijn met turnen omdat je dan gewoon alles voelt zoals je op blote voeten loopt maar je voeten wel beschermd zijn. Met balsporten en met rennen enzo zijn die schoenen niet fijn en had ik gewone sportschoenen van asics, dan zou ik voor de onderste of de middelste gaan.
|
wat een butschoenen, netjes gezegd.
|
Citaat:
|
Ik zou een rechtse directe kiezen op de kaak van degene die jullie school reglement samenstelt ;)
|
Mogen jullie niet ook gewoon andere gymschoenen kopen, of moet je echt verplicht 1 van deze 3?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jij moet toch sowieso op blote voeten van de dokter? Maar ik had zwakke enkels en ik moest speciale schoenen die tot de enkel gingen, van die hoge Nikes hebben we toen gekocht. Als je speciale schoenen nodig hebt, kun je altijd nog iets anders kiezen.
Maar uit deze 3 zou ik gaan voor de onderste. Die middelste zijn echt lagere school en die bovenste zijn te licht voor rennen en balsporten. Overigens hadden jullie dan je schoenen maar niet moeten 'vergeten'. Wij moesten dan gewoon op onze sokken. Of op onze normale schoenen buiten. |
Citaat:
|
Waarom niet, als het beter is voor je enkels. Zo beschamend is dat allemaal niet hoor.
|
Citaat:
Nou in dat geval zou ik voor dat 2e paar gaan, ziet er het stevigst uit, maarja volgens mij hebben ze alle 3 een kwaliteit van.... 3x niks. |
Een school kan je niet verplichten een specifiek merk schoenen te kopen, in Nederland is dat namelijk gewoon strafbaar. Je moet de vrijheid hebben om een merk te kiezen. Ze kunnen wel tot een model verplichten, maar nu proberen ze dit merk in een monopoliepositie te spelen.
|
Citaat:
|
Gatsie, die zijn lelijk! Ik zou echt weigeren dat aan te doen! Ik haat gym, maar als ik die dingen aan zou moeten, zou ik echt noooooooooit meer mee gymen xD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als dat laatste je volgend jaar ergert zou ik zelf een paar kopen.
|
Citaat:
|
De bovenste, het zijn gewoon turnschoentjes, ze vormen naar je voet en doordat er zowat geen zool in zit lijkt het op blotenvoeten lopen zoals je moet. Verder kan je ze gewoon in de wasmachine wassen, worden ze ook niet vies
|
Ik zou de bovenste nemen, omdat ik vind dat je daar fijner op kan lopen. Het voelt dan net of je geen gymschoenen aan hebt, dus ik zou die nemen
|
Ik zou de onderste nemen, want die lijken mij het stevigst vooral voor balsporten is dat handig!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |