![]() |
Betreft Leerlingenraad
Hoi,
Op mijn school is er een nogal actieve leerlingenraad, en ik zou er graag bij willen. Maar ik ben nogal nerveus, want ze gaan mij 'interviewen' en mijn motieven afvragen/wat ik wil bereiken. Ik vroeg me af of jullie mij konden helpen met motieven/andere dingen. Alvast bedankt. |
De leerlingenraad stelt meestal geen reet voor dus over dat interview zou ik me niet al te druk maken. En als je niet je eigen motieven om bij de leerlingenraad te willen kan beschrijven hoor je daar uberhaupt niet.
|
Zou je ook even in dit topic je verhaal willen doen over je ervaringen met de leerlingenraad en waarom je er graag bij doen. Alvast bedankt! :)
Ze gaan je dus interviewen. Bedenk van te voren wat ze gaan vragen wat jij daar op gaat antwoorden! Probeer op iedere vraag een antwoord klaar te hebben, maar blijf wel goed over je antwoord nadenken. (vB. Waarom wil je bij de leerlingenraad? "Omdat het me leuk lijkt!" -- Dat is natuurlijk geen goed antwoord) |
Wees origineel. En dit klinkt heel stom, maar ik zou toch ook vooral gewoon jezelf blijven.
Btw: op welke school zit je dan? Want ik ken geen enkele school met een actieve leerlingenraad eigenlijk. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |