![]() |
ach ja, dan nog maar 2
deze vind ik zelf niet zo geweldig, maar misschien kan iemand helpen?
-------------------------------------------------------------------------------- Meisje,meisje..voel je speciaal.. In een wereld vol met meningen, Gedachten en vergissingen. Meisje,meisje..je bent uniek.. In een omgeving vol met mensen, Dingen en lucht.. Meisje,meisje..huil toch niet.. Want in een wereld vol met zielen, Is er geen die je tranen kan drogen, Dat kan je zelf.... ----------------------------------------------------------------------------------- This morning, I stood up with the idea This day the world is going to turn backwards. Last night, I dreamt about you, Please let someone make his words undone. Yesterday, You came to me, The silhouette of yesterday will never perish. |
Het is me niet echt duidelijk wat de bedoeling van de tweede is, de eerste is een beetje een 'meisjesgedicht' ;), ook daaran heb ik niet zo'n goed idee wat ik er mee moet.
|
1e heeft een sterk einde vind ik, het gedicht zelf vond ik wat zwakjes...
2e heeft ook iets. This morning, Last night, Yesterday heeft een leuk effect, ook het beeld en het einde vind ik wel leuk. Wel wat simpel... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |