![]() |
Meet in Den Haag
Hoppa,
Er komt een meet en die is in Den Haag. Iedereen is welkom (toch Stef?), maar over de locatie is geen discussie mogelijk. :p Over datum, tijd en precieze plek natuurlijk wel, dus opper maar eens wat! |
Citaat:
Nee, alleen als je in een straal van 10 km rondom Den Haag woont :mad::mad: ;) Zelf denk ik dat het het handigst is bij Pippeloen thuis, maar dat kan ik natuurlijk niet voor haar beslissen. |
Citaat:
|
Ach, tja, liever wel. Maarja, nogmaals, ik ben niet de baas daarin.
|
Anders kan het ook in Oegstgeest. :D
Britcom meet! |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
Maarre, ik opende dit dus zodat mensen wat data gaan roepen, want zoals al gezegd heb ik niet echt voorkeuren tot nu toe (maar mijn rooster stroomt wel snel vol). |
Wat mij betreft het liefst op een zaterdag (eventueel vrijdag), denk dat dat voor de meesten wel geldt?
|
Het kan prima bij mij thuis hoor! Als iedereen akkoord gaat.
ik kan niet in de oneven weekenden. |
Citaat:
|
Ik kom! Wel na 4 oktober!
|
Nee, we doen het als jij in Griekenland zit!
|
Citaat:
|
Samen met Haagse Cherso's zeker?
Ik zal erover nadenken. :) |
Lijkt me wel gezellig maar mijn oktoberweekenden gaan ontzettend hard dus ik wacht even tot er wat suggesties gedaan zijn wat betreft data.
|
Den Haag is wel aantrekkelijk dichtbij. Ik wacht wel op de datum, aangezien ik in oktober ook een week naar Maleisië (Kuala Lumpur) ga.
|
Ligt eraan waar wanneer wie enzo.
|
Dat klinkt lekker dichtbij. Ik weet alleen niet of m'n werkrooster het toelaat en gedurende september heb ik sowieso een bizarre agenda. Zeer afhankelijk van de datum dus.
|
Leuk iedereen die meldt dat het afhangt van de datum, maar dat is vanzelfsprekend, bedoeling is om met data te komen.
|
Kunnen we niet iets nemen wat centraal gelegen is, Kopenhagen of zo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neuj, te ver weg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan alleen als het doordeweeks is want ik werk in Den Haag en aangezien ik weinig vrije tijd heb hou ik liever het weekend vrij voor andere dingen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom las ik g:confused:
|
Meestal snuif je dat hoor ;) Maarem, als ik in Utrecht was was ik zeker langs gekomen. Zijn er nog kiekjes?
|
Ja maar iemand moet die nog rondsturen :o
|
tuudududu :o
|
een datumpoll lijkt me wel handig. opties vrijdagen en zaterdagen vanaf eind oktober ergens? :o
|
Up!
Gaat dit nog gebeuren? Misschien heel hard van me, maar ik denk niet dat er eindeloos rekening gehouden kan worden met mensen die van ver(der) moeten komen wat betreft datum-opties, het blijft immers een Den Haag-meet. |
Ja ehhh, niemand deed voorstellen. :D
Vrijdag 28 oktober? |
Citaat:
|
Sowieso gaat oktober me niet lukken, eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet ook niet of het hier in mijn huis gaat lukken ivm privéomstandigheden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg: vrijdag 11 november :cool: (en dan 's avonds met lampionnetjes langs de deuren :bloos: )
|
Ja, en dan moet ik zeker weer taart meenemen omdat het dan mijn naamsdag is! ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50. |