![]() |
Saai me, I'm yours #1498
*O*
|
*O*
|
Avond, alweer!
|
<3 |
Nee Trimm. PLAY me, I'm yours.
|
|
blowmeet, ik ben erbij.
|
Ik misschien. Ik vind blowen wel weer eens leuk, maar het hangt er natuurlijk heel erg van af wanneer het is en wie er komen enzooo...
|
Citaat:
|
euj hoe ist nou
|
Dan kom ik wel even in Den haag wonen.
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1842713 Citaat:
|
Citaat:
|
;( Kan er niet gewoon een meet komen dat wat dichter bij huis ligt?
Altijd maar die meets waarvoor je 238 jaar moet reizen. |
Hm, Utrecht en Amersfoort lijken mij toch behoorlijk schappelijk.
En wéér wordt er gezeurd over Den Haag :D(n) |
Hard voor jullie dan, want nu is het ECHT in Den Haag, met alle vette Den Haag-mensen.
|
Niet ouwehoeren, de meets zijn bijna altijd in Utrecht. :nono:
Daarvoor moet ik ook ver reizen hoor. |
Citaat:
Ik vind het gewoon typisch dat er altijd oosterlingen gaan zeuren als er een meet is in Den Haag. Organiseer een meet in Enschede dan. Niet dat ik dan kom, maar vast wel anderen. |
Ik moet bijna altijd best ver reizen.
|
(met 'Utrecht en Amersfoort zijn behoorlijk schappelijk' bedoelde ik dus dat McKauw zich aanstelt, want dat lijkt me dichtbij genoeg voor hem)
|
Utrecht is niet ver reizen :P? Utrecht is superdichtbij. Eigenlijk alles in de randstad is superdichtbij :O
|
En ik heb maandag ineens niet meer vrij :( en dat vind ik stom (N)
|
Citaat:
Ook qua 's avonds thuiskomen enzo. |
Niet voor iedereen natuurlijk ;)
Maar dat gezeur altijd. |
Citaat:
|
Ik heb nu al zin in de Den Haag meet, ik woon tenminste lekker dichtbij, kan desnoods op de fiets. :cool:
|
Blowen in DH is wel leuk. Afhankelijk van de datum ben ik er wel bij :o
|
ha ik hoef m'n huis niet eens uit!
|
oude herinneringen ophalen met rationeel :bloos:
|
Oh wacht :cool: Den Haag is natuurlijk maar 10 minuten :O dat was ik ook even vergeten.
|
Ik heb t vrouwtje al ruim 12 uur niet gezien :'(
|
Citaat:
En ik weet waar Pip's huis woont. Dit keer ook zonder niet-werkende routeplanner. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, een jaar of korter bij elkaar zijn is awesome. Wacht maar, tot de tand des tijds toeslaat ;) |
Citaat:
2 hijsjes en rationeel ligt een tukkie te doen op de bank :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger had ik nog lachkicks, tegenwoordig is het vreten, of moe zijn (n) |
Waarom krijg ik nou nooit sms'jes van mensen waar ik sms'jes van wil?
Laat ik weten dat ik morgenavond niet kan, maar vanavond wel vrij heb en dan hoor ik niks en zit ik in m'n uppie op de bank de hele avond. :'( [/v-lid post] |
Jakkes. Ik moet wat gaan doen eigenlijk -o-
|
Citaat:
|
En normaal gesproken moet je er dan wat van merken :O?
|
Naja blowen. Dat doe je voor het effect he.
Come to think of it, ik heb nog sigaretten. Daar krijg ik zin in als ik dronken/aangeschoten ben, ik neem ze morgen denk ik mee. :cool: |
Citaat:
|
Nou, ik heb wel een aantal keer geblowd en dan hadden m'n mederokers een paar haaltjes en ik de rest van dat ding, en zij lagen dan onder de tafel en ik zat daar dan zo van 'Ja, en nu? :s'
Mss ben ik als kind in een ketel met wiet gevallen. |
Citaat:
|
Ik heb qua blowen eens drie haaltjes op van een joint met hasj. En ik voelde me erna een beetje sloom.
|
Ik heb zelf een keer vet gehalicuneerd van hasj. :cool: Dat was ook wel heel veel, maar dan nog.
|
De eerste keer dat ik ging blowen was in de stad, met studiegenoten.
Dat was best wel dom, want ik wist niet wat voor effect het op me had. Namelijk; laxerend :o Gelukkig kon ik naar de wc in een café :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |