![]() |
Rhythm is a Saaier #1499
jeuj
|
|
Voor de jonge mensen onder ons! |
Huhu (Y)
|
|
|
-O-
|
Uuuh :| dat lijkt me niet helemaal gezond :O
|
Als er eentje knapt ben je iig goed de lul.
|
geniaal |
Carn schreef:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://community.kro.nl/journalistie...px?PageIndex=1
Hahah mijn god, wat een partij onzin over dit onderwerp zeg. Niet alleen de docu an sich, dat was al tenenkrommend, maar die comments zijn zo mogelijk nog huichelachtiger :D(N) |
*bouncet* |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhoh, VK fanboy alert ;)
|
Zo, shoarma, knoflooksaus, chilipeper, cola, diclofenac en Onder Wibi's Vleugels; a champion's breakfast (y)
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
Ik ga maar eens culturen bestuderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik drink echt al jaren geen melk meer, en ik dacht, laat ik het weer eens doen.
maar ik krijg er echt meteen last van -O- |
Ben je er allergisch voor dan ofzo?
|
Nee, want anders zou ik het niet drinken. Maar ik voel het meteen in mijn maag/darmen.
Dus dat melk-bodempje voor vanavond laat ik dan ook maar zitten! |
Nee, ok. :o
Patatbodempje leggen dan? |
Ik vind het eventjes toch wel heel erg kut hier alleen te zitten. -O-
Citaat:
|
Citaat:
En ik erger me aan mensen met een intolerantie voor zuivel, of GLUTEN of iets dergelijks. Dus ik vind dat ik dat niet heb :P |
Citaat:
|
Nu ga ik kiezen tussen twee outfits.
|
Citaat:
|
Kijken of koffie helpt. Dan zou het pas echt een wondermiddel zijn. :cool:
|
Dankzij Dobermann heb ik net een kilo shoarma gehaald :bodem:
|
Citaat:
|
amg Boggle is op tv -O-
Ik vroeg me pas nog af hoe dat ook alweer ging, omdat ik me er bijna niks van herinnerde |
Wat is Wibi toch een heerlijk kind nog (y)
|
Het is niet druk hier nu, maar ik ga mijn vraag toch stellen anders vergeet ik het.
Hoe zouden jullie omgaan met (vrouwelijke) collega's die op regelmatige basis dingen laten vallen als: 'ja ik kan wel zo'n stevige panty gebruiken want ik heb natuurlijk wat erg vrouwelijke rondingen hier en daar,' of 'ja vakantie was heel fijn, maar we aten wel wat veel wentelteefjes dus nu moet ik veel gaan sporten want dat zit allemaal op mijn heupen.' En dat is er dan een die lang, slank en goed gevormd is. Aankomen is nooit leuk maar ik snap niet zo goed wat ik met dit soort opmerkingen moet. Verwacht ze dan dat ik zeg dat ze er goed uit ziet? Of dat ik het ga relativeren door te zeggen dat mijn linkervoortand wat grijzer gekleurd is dan de rest van mijn tanden, de laatste tijd? Of dat ik haar benijd door te zeggen dat zij tenminste tetten heeft? :confused: Zo zit ik dus helemaal niet in elkaar en ik heb eigenlijk ook geen zin om het iedere week wel een keer over aankomen/afvallen/lichamelijke imperfecties te hebben, maar als ik dat zo blunt zou zeggen, zou ze echt niet weten waar ik het over heb... Edit: hmmm, misschien moet dit maar op een ander subforum. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het negeren en er mee leren leven. :o Zo is het werkende leven nu eenmaal ;) soms heb je collega's waar je gewoon weinig overeenkomende gespreksonderwerpen kunt vinden.
|
Citaat:
Citaat:
|
Viva-cultuurtje. Ja, over het figuur zeiken is alles wat ze daar doen.
brb, ik ga er even heen. |
Citaat:
Citaat:
|
Nou ja, je kunt toch wel een paar keer subtiel laten doorschemeren dat ze niet echt recht van spreken heeft door haar te wijzen op haar prima figuur? En daarna mag je snibbig worden ;)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |