![]() |
Spoed
Wat vinden jullie van het Belgische programma "Spoed" op Nederland 2?
Het is zo onrealistisch en er worden zoveel dingen fout gedaan. |
Um ik vind het persoonlijk een pracht van een serie :cool: , ben dan ook een Belgische fan :D . Nou ik let er niet echt op als er veel misdaan wordt, want ik kan geen bloed zien :o , daarom ben ik dan ook heel tevreden dat er eindelijk es een serie is waar je iets van bijleerd in een ziekenhuis met dagdagelijkse dingen en waar je toch geen al te erge operaties moet bijwonen :p . Ook de acteerprestaties zijn heel goed, weet je dat ze er een hele cursus hebben moeten voor bijwonen om toch wel een beetje te weten over wat ze praten en hoe het leven er in het ziekenhuis echt aan toe gaat :eek: . Moet ook niet simpel zijn.
xxx Faith Verlang alweer tot de serie terugkomt in september! :D |
Citaat:
Dagdagelijkse dingen op spoed toont men ook niet. Citaat:
P.S. Ik ben ook Belgische en heb de serie tot nu toe vanaf het begin gevolgd. |
Och ja kan mij niet schelen, vind het een goeie serie. :cool: Ik ga hier nu geen boel beginnen maken, iedereen heeft z'n smaak en jij kent er duidelijk meer van dan ik van die medische toestanden. Verlang gewoon tot de serie terugkomt, hij staat toch in de top 10 van de meest bekeken serie 's, dat wil volgens mij toch ook wel iets zeggen.
xxx Faith :D |
Het is niet dat Spoed mijn smaak niet is. Ik vind het alleen spijtig dat het zo'n onjuist beeld geeft van de werkelijkheid vooral omdat er zoveel mensen naar kijken.
|
Ja daar kan je wel gelijk in hebben dan is zoiets als kinderhospitaal veel beter om een goed beeld te krijgen, maar daar kan ik dan weer niet naar kijken, met die operaties enz...
xxx Faith |
Ik vind 't erg nep.
Hiervoor zonden ze altijd Flikken uit, kijk, da's nou een leuke belgische serie! Daar keek ik elke week naar maar ik heb nou 2 afleveringen van Spoed gezien en meer hoef ik er ook niet te zien. |
Nou ieder land zou z'n serie 's voor zichzelf moeten houden :cool: . Westenwind vind ik nou es echt een domme serie, zouden ze beter niet meer uitzenden in België :mad: .
xxx Faith |
Citaat:
ER slaagt daar dan wel in. |
Van mij mogen ze flikken weer uit gaan zenden, was veel leuker!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |