![]() |
The Lion King 3D re-release!
The Lion King gaat opnieuw in de bioscopen draaien! (y) Deze keer in 3D. Ga jij er heen? Ik hoop alleen dat ze die toevoegingen en aanpassingen die in de DVD-release zaten, eruit hebben gelaten. Edit: op IMDB lees ik dat aangepaste The Morning Report-scene niet in de bioscoopversie zit! (y) |
In Nederland zal helaas alleen de Nederlandstalige versie gaan draaien (n) (n)
|
Nuh. Laatst nog gekeken.
|
Citaat:
|
Ik zag de reclame ja. Als ze de OV gaan draaien ga ik zeker kijken (y) (y)
|
Citaat:
Ik ga er wel heen ja. En ik stoor me ook niet zo aan 3D eigenlijk. Daar zullen mensen wel weer over gaan whinen. Zie wel wat het wordt! Ben allang blij dat ik hem na 16 jaar weer eens in de bioscoop kan zien :cool: |
Ik ga deze links laten liggen denk ik, tenzij ze de OV gaan draaien, dan is het misschien nog het overwegen waard. Van 3D word ik al niet bepaald warm en ik vrees dat de opgepoetste versie het niet bij de oude gaat halen.
|
Citaat:
|
Hebben jullie de NL versie uberhaupt weleens gezien? Ik snap wel dat als je alleen de OV gewend bent je niet echt staat te springen om de Nederlandse versie, maar hij is lang niet slecht hoor.
|
Maarja, hij kwam uit toen ik 6 of 7 was, en ken(de) hem alleen in het Nederlands, dus misschien heb ik te weinig begrip voor mensen die alleen de OV kennen. :o
|
Ja, datzelfde heb ik ook met Robin Hood. Daarvan heb ik volgens mij de OV zelfs nog nooit gezien, met name ook omdat ik dat tot op de dag van vandaag stelselmatig weiger :o :D
Dus ergens kan ik me er wel wat bij voorstellen dat sommige mensen de NL-versie van TLK prefereren. |
Citaat:
|
Nee, want 3D.
|
Het 3D is wel een jammere toevoeging. Compleet overbodig, en naar het schijnt ook niet zo heel mooi gedaan, met slechts 3/4 lagen diepte.
|
Citaat:
|
Ik wil gewoon de Platinum DVD, potvolblomme.
|
Ik vind het gewoon leuk om the Lion King in de bios te zien. Dat hij dan in 3D komt boeit me niet zoveel.
Hopelijk gaan ze meer Disney classics re-releasen (y) in de VS nu al Lion King en Beauty and the Beast en schijnt aardig succesvol te zijn, dus fingers crossed! *O* |
Citaat:
|
Ik heb Toy Story 3 ook geskipped omdat er geen 2D OV versie draaide.
3D is een (vermakelijke) gimmick maar ik heb liever 2d-ov. |
Hm, ik vind niet dat 3D in de meeste films een toegevoegde waarde heeft, maar ik stoor me er niet aan. Ik zou ook niet een film skippen omdat er geen 2D versie draait (hoewel de meeste nieuwe releases wel nog steeds zowel in 3D als 2D draaien).
|
Vanaf morgen draait hij twee weken, zowel in de OV als de NL versie, zag ik! (Alleen in sommige bioscopen alleen de NL)
Wel alleen in 3D. Wie gaat erheen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
In Delft en Den Haag draait alleen de NL versie, maar goed, daar wilde ik ook liever heen. :P
Wel alleen 's middags helaas, dus hoop niet dat ik tussen teveel kinderen zit. Ik ga dit weekend! |
Boh de Engelse draait niet, maar misschien dat ik toch naar de Nederlandse ga :o
|
Ik ben net geweest, in Delft. De film was natuurlijk weer mooi, alleen het 3D vond ik dit keer minder leuk dan bij bijvoorbeeld Harry Potter. Het voegde af en toe iets toe, maar verder... had het niet gehoeven.
Verder vond ik het geluid een beetje zacht staan, vond ik voor het eerst Mufasa's prekerige gedoe aan het begin een beetje 'jaha' (maar te vaak gezien misschien) en was het stom dat in de laatste minuut van de film het licht ineens aanging :confused: Verder prima uiteraard (y) |
Gezien (y) Kan niet wachten tot de volgende re-release (hoewel ik dan wel naar een zaal ga met een groter scherm, IMAX 3D ofzo :o).
|
En, wat vond je ervan?
edit: oh, staat al in het andere topic |
Nu wil ik Beauty and the Beast *o*
|
Dat dacht ik wel.
|
Echt een film met veel jeugdsentiment.. Heb de film nog niet in 3D gezien, maar weet wel zeker dat ik een traantje weg zal moeten vegen. Ben benieuwd of Disney een special edition uit agat brengen op blue ray!
|
Ik ben vanmiddag geweest. Was lekker rustig <3
En ik vond het fijn <3 |
Ik las dat de dvd 7 november dit jaar uit komt <3 *O*
|
Oeh, da's snel!
|
Nee, ik heb hem al zo vaak gezien in niet 3D. en ook als is hij in 3D het verhaal blijft hetzelfde.
|
Ik ben 2 weken geleden geweest, vond het tof (y)
|
Citaat:
|
Ik wil erheen! Ook omdat ik de Leeuwenkoning maar een keer heb gezien, toen ik zeven was. In het Slowaaks. En mijn Slowaaks is beperkt tot ongeveer honderd woorden, dus dat was niet zo'n succes.
|
Vraag me ook echt af of het net zoals de andere Disney DVD's ook een special edition krijgt.. zou echt te gek zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |