![]() |
Saaitjesdag #1502
And the saga continues!
|
ohlol het is prinsjesdag vandaag :o :facepalm:
|
Ik ben blij dat je Hans wel digt, Dobie, dat compenseert weer dat je FG niet grappig vindt!
|
Als mensen FG of AmDad niet grappig vinden denk ik altijd stiekem dat dat gewoon komt omdat ze het nog niet genoeg hebben gekeken. Heel veel dingen zijn maar MEH als je er maar 1,5 aflevering van hebt gezien.
|
"De stad stroomde alweer vol met Oranje-fanaten. :') "
Mijn eerste gedachte: "Oh, speelt Oranje?" :o |
Vroegah toen ik FG eens tegenkwam vond ik het ook superstom, maar dat kwam eigenlijk vooral door de tekenstijl die in seizoen 1 en 2 nog SUPERLELIJK was.
Ik dacht, wtf is dit. Maar vrij snel daarna vond ik het awesome. Het is echt precies mijn humor. Alleen iets teveel politieke issues, soms denk ik, jahaaa. Doe gewoon iets met kots. |
Wat doe je al wakker Col!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, ik sta er ook van te kijken! |
Ja, ik was me ervan bewust dat het zo over kon komen. :P Maar ik wist niet hoe het dan te formuleren.
Koningshuisgezinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar alsnog had het volgens mij geen vier uur geduurd, beetje raar dat ze dat zeiden! |
Ik ben een beetje op James May :bloos: al weet ik niet waarom, want het is gewoon een lelleke oude Brit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb maar 4 uur geslapen ofzo, MOOEEEE. Ik kon niet in slaap komen, en toen dacht ik, nou, laat ik dan gaan bedenken hoeveel Nederlandse films ik kan bedenken, maar daar werd ik juist superwakker van omdat ik er superveel wist en dacht 'omg vet dit :cool::cool: welke weet ik nog meer' Binnenkort houden we wel een challenge ;) |
Citaat:
|
Ohja prinsjesdag. Elk jaar neem ik me voor om de troonrede te kijken op tv en elk jaar haak ik binnen vijf minuten af :o misschien moet ik 'm eens lézen, dat gaat vlotter.
|
Citaat:
|
Moeten de prinsesjes daar eigenlijk bij zijn en stil zitten en hun mond houden? Dat lijkt me echt een ramp als kind :o
|
Citaat:
Pffrt ik wilde helemaal niet naar huis en dan moet ik straks nog werken ook. FML! |
Volgens mij zijn ze er nog nooit bijgeweest?
Dit jaar wel? OMG *O**O* Ik had het wel over domme Oranjefanaten, maar eigenlijk ben ik als het op de prinsesjes aankomt net zo erg :o |
antoinette wie heeft de bal!
draai ge om dan weetet al! als ge niet kunt vangen zijt ge dood <3 |
Aargh ik heb kledingissues. Ik moet vanuit college gelijk door naar m'n werk, dus op zich is het handig om al zoveel mogelijk werkkleding aan te trekken. Dus ik dacht werkbloes met trui erover en rokje met panty, dan hoef ik op m'n werk alleen nog m'n jurkje aan te trekken, maar ik zie er uit als een mislukte britney spears dus nu weet ik het niet meer :mad:
|
gewoon werkkleding in een tas!
|
Doe staartjes in en gá als Britney Spears (y):cool:
|
Ik zou gewoon in werktenue naar college gaan :o of idd werkkleding in een tas
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De bejaarde toeristen (met af en toe een kek hoedje) stromen binnen in den haag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En halte Centrum was er niet meer, dus ik moest iets van 200 m extra lopen naar Bierkade!!!11 /first world problems |
Morgen ga ik met Chris naar de Algemene Beschouwingen :cool:
Ik ben stiekem best excited. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe laat begint de Koningin met haar gekwebbel?
|
Half 1 ofzo, maar ik denk dat je eerst de route van de Gouden Koets nog ziet.
"daaaag Koningin! DAAAG!!!' ''Dag mensen! Dag lieve mensen!'' ''Daaag, Koningin, daaaaaggg!!! Dat is de koningin!'' ''Dag mensen, dag lieve mensen!'' |
WIE vindt Family Guy zwak!? :eek:
|
:D
Oh, wat zegt u Majesteit? Maar natuurlijk! *LEBBER* |
@gnork : ik heb de kachel al aangehad maar ik ben niet echt representatief denk ik :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |