![]() |
Seks buddy?
Hallo allemaal ik ben nieuw hier maar ik heb een vraagje.
Ik ben 15 jaar oud en verlang eigenlijk wel erg naar seks ik weet niet of dit een beetje raar klinkt/is maar zo voel ik het. Ik heb het niet echt over een relatie maar over iemand waar je niet echt van houd maar gewoon iemand waar je je lichaam mee wilt ontdekken. En dan praat ik niet over zoenen enzo. Graag serieus antwoorden.(y) |
Wat is je vraag?
|
Hij zoekt een chick om te ballen.... dat mag niet hier
|
Goed gedaan jongen. Nu is het slechts een kwestie van tijd voordat je inbox overloopt van pm's van de forumskanks.
|
In je topic staat geen duidelijke vraag of stelling of iets dergelijks, en omdat het een beetje riekt naar 'wie wil er hier seks met mij?' gooi ik 'm dicht, want vragen naar mensen die seks met je willen (of iets anders seksueels) is niet toegestaan. Bovendien is het de bedoeling dat een topic dus iets heeft waarop mensen kunnen reageren (vraag, stelling, probleem die om een oplossing vraagt oid). Als je alsnog een vraag hierover hebt die níet gaat over of mensen hier seks met je willen, mag je een nieuw topic openen, en even wat duidelijker aangeven wat je vraag is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |