![]() |
saaiPad #1504
Dus.
|
Die site leest als een modern gedicht :cool:
|
Ik wachtte op een nieuw topic :D
Citaat:
En volgens mij kun je je dossier zo opvragen. |
Volgens mij wil de hond eruit, maar ik heb helemaal geen zin om de hond te wandelen. En niet om af te wassen. En niet om fatsoenlijker eten te zoeken dan koekjes. Helaas is de hond zo zindelijk als een lekke kraan, dus ik zal wel moeten.
En Chick Rock: volgens mij komt het best wel vaak voor, zoiets. :y Jij had CVS toch? |
Een van mijn favoriete browsergame developers heeft een ding gemaakt dat alleen te spelen is op de iPad en dat vind ik erg, erg stom. Dat is mijn titelverklaring.
|
Wat een goede site :D
En als je in een kantoor werkt op de 2de kamer, heb je een mooi uit zicht. Dan heb je daar een aantal voorzieningen. Die wel handig zijn. En er staat ergens ook nog de troon van de koningin. De echte kamer is veel moderner .en in de het gebouw is ook een kantine en daar kunnen mensen eten kopen. En die eten dan in die kantine. En dat alarm betekent dat iedereen dan naar de 2de kamer moet komen. tenminste iedereen die in een partij zit in de politiek. Want er werken ook gewoon beveiliging mensen. En je hebt ook wel mensen die in de kantine van de 2de kamer werken. |
Citaat:
|
Inderdaad :D citeer die hele site maar :cool: <3
|
Hoe relaxt is yoga? Ik heb vanmiddag de eerste les van een cursus, maar ik ben nog niet zo energiek :o
|
Oh nee :cool: deze is ook erg leuk:;
Maar de trappen blingten wel heel erg mooi en helder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tis altijd leuk als je thuis komt en je pup springend naar je toe komt
|
Af en toe komt er iemand even naar voren om even een mening ergens over geven.
:cool: |
Volgende topic moet Algemene Besaaiingen heten!
|
ik wordt gek van me hyves, telkens kan ik er weer niet in, volgende keer als ik er wel in kan verwijder ik hem gewoon
|
Het duur zo belachelijk lang voor je yoghurt met cruesli op hebt :mad: Of ligt dat aan mij?
|
Citaat:
|
Hoera, de hond is gewandeld! Nu moet ik alleen nog afwassen en dan ga ik slapen ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
En .sann, je mag inderdaad gewoon je dossier bij de huisarts opvragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me echt verschrikkelijk om mijn eigen medisch dossier te lezen. :o
|
Bij mij werd het altijd gewoon opgebouwd (y) en het is geen cardio, je hoeft er niet zo veel conditie voor te hebben, het gaat vooral om het uithoudingsvermogen van je spieren. Die gingen bij mij wel altijd lekker trillen en branden. Maar nooit zo lang dat ik het niet volhield, meer zo lang dat ik dacht 'kijk mij eens stoer trainen :cool:'
Het moeilijkst aan yoga vond ik de oefeningen waarbij ik op de grond moest zitten met m'n benen gestrekt vooruit en m'n rug recht, wat dat kan ik niet :D En dat de lessen om zeven uur 's avonds waren, dat vond ik ook wel moeilijk. Als je zo tot halfzes werkt en van te voren nog wil eten. Daarom ben ik ook gestopt. |
Wat is biologie eigenlijk een mooi vak. <3333
|
Biologie :(
|
Vooral mariene biologie <3
|
Huhu, in plaats van college voorbereiden, ben ik nu recepten aan het doorlezen en opschrijven :D
|
Mijn collegaatje uit Israel postte net deze link: http://www.perfectgroup.com/blog/201...too-long-when/
Inclusief waar zij 'last' van heeft. Ik vind het wel grappig :D |
Citaat:
Citaat:
|
18/ You still don’t know how to speak Dutch. But your English has improved
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
40/ Spring means flowers blooming and construction sites opening up all over the place
:D |
6/ You know what a kroket is, and you learned to avoid the orange ones
Oranje kroket? :| |
76/ You run to Albert Heijn at 21.55 to get some beer for the party that night
|
82/ You know that the wind blows in your face regardless of the direction in which you are biking
Zo waar :( |
Citaat:
|
Zijn dat niet saté kroketten?
Wat kun je toch veel met chocola maken *wegdroomt* |
Q gaat zich denk ik verslapen voor zijn late dienst :D hij is onbereikbaar en ging pas tegen de ochtend naar bed, dus ws ligt hij nog in een coma. En hij neemt zijn tel niet op. Oei!!
|
86/ You end up eating super greasy food at 5am at FEBO or ALEV (Delft)
87/ And after that, you manage to bike home still completely wasted and go to class at 8:45 :D |
omg Alev :cool: de gangstersnackbar van delft.
|
89/ You enjoy making tourists jump off the bike path
Guilty pleasure :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
72/ You wait for the light to go green before crossing the street, even if there is no car
85/ Stepping in doggiepoo on the sideawalk becomes almost a daily thing Huh, dit is toch juist niet typisch Nederlands? :o Dat eerste doet niemand waar ter wereld ook :P en dat tweede is juist veel meer in het meeste buitenland. |
90% is herkenbaar :D
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |