![]() |
woedeaanval
Heb je ooit een echte (erge) woede aanval gehad??
omdat je op iemand boos was. Of zonder reden???? |
Jaa dat was laatste weekend. Het komt weleens voor dat mensen zo boos zijn dat ze er niet meer oz veel van weten, dat heb ik nu ook. Of ja i kweetniet of dat vaak voorkomt maar een vriendin van mij heeft het ook gehad. ik weet niet precies meer wat er gebeurd was maar wel dat ik zoooooo boos was op mijn ouders :P
|
Nooit gehad.
|
Ja, wiskunde huiswerk was de boosdoener... :D
|
nee
|
Nope, ik heb wel eens een woedeaanval gehad, maar dat was altijd met een zeer goede reden.
En dat is knap, want ik ben moeilijk boos te krijgen:P |
Toen ik 's nachts me kleine teen stootte tegen het bed.
|
Ja hoor vooral als het van die irritante macho's zijn zoals de meeste marokkanen tegenwoordig die sla ik dan.
|
Citaat:
|
Een huilbui is het ergste denk ik.. maar daar heb ik vooral mezelf mee :)
|
Of als je op een lego steentje staat.
|
Citaat:
Mijn moeder haat me ook nog steeds dat ik die dingen liet slingeren :o OT: Ik ben een enorme driftkikker af en toe. Vroeger was het veel erger, maar toen jankte ik ook veel meer. Nog meer ja ;) nee, maar toen werd ik echt om stomme dingen kwaad, heb hele oorlogen met mijn zus gevoerd. Nu kan ik nog steeds woedend worden om kleine dingetjes, maar dat is meer als iets me niet lukt (bepaalde akkoorden op mijn gitaar, een Angry Birds level - soms wilde ik met mijn telefoon smijten) of als mijn computer niet meewerkt, dat soort dingen. Ik heb dan vaak de neiging om met dingen te smijten, maar gelukkig doe ik dat niet (meer) :o:D |
Nee. Eigenlijk ben ik sowieso praktisch nooit boos.
|
Woedeaanval? Nee, ik kan mezelf prima beheersen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Reactie van Crocodi1e heb ik weggehaald, want ik heb geen zin in trollreacties die geweld promoten. Mocht iemand die reactie ineens missen, weet ie waar ie gebleven is!
|
Citaat:
|
Neuh, mijn knopjes bezitten geen macht over jouw sokken.
Ik heb trouwens wel meerdere keren een woedeaanval gehad. Soms met wat meer reden dan andere keren. :O Maar ik kan wel echt in één keer superboos worden, vooral als ik het gevoel heb dat iets oneerlijk is. Al blijft het meestal bij gewoon janken en mezelf zielig vinden en boos zijn. :O :P |
ik loop met mes buiten wat denkje zelf
|
Citaat:
|
Hm, ik kon vroeger NOOIT boos worden. Hoe iemand ook het bloed onder mijn vingers vandaan probeerde te krijgen; het lukte niet.
En nu komt het: Ik kan het nog steeds niet. |
jaa en toen had ik die gene letterlijk vol op haar bek geslagen in groep 4 of zo.
nu kan ik niet boos worden, het lukt niet en faken dat zien ze. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |