![]() |
Boek Engels, minimaal 200 pagina's
Dag medescholieren!
Voor Engels moeten we dit jaar een aantal boeken lezen, en vrijdag moeten we laten weten welke titel we gekozen hebben als eerste boek. Het moet minstens 200 pagina's zijn. Hebben jullie aanraders? Groetjes, Koen |
Ik vond Robinson Crusoe wel een redelijk leuk boek, maar ik weet eigenlijk niet meer hoeveel pagina's het waren.
|
Ik ben nu Cry the Beloved Country aan het lezen. Saai boek, maar je leest er redelijk snel doorheen. :)
239 pagina's. |
1984 van George Orwell
Brave new world van Aldous Huxley |
Into The Wild van Jon Krakauer.
|
Twilight serie! Erg makkelijk te lezen vind ik zelf, maar je moet wel van dit soort fantasy lovestories houden hoor!
Anders toch maar niet lezen :P |
Ik raar je ook 1984 van George Orwell aan. :y
En, The Bluest Eye van Toni Morrison, al is die wel best moeilijk. |
my sister's keeper van jodi picoult! ben het nu zelf aan het lezen, echt een heel mooi boek!
succes nog verder! |
Citaat:
|
Welk klassejaar zit je ?
|
The boy in the striped pyjamas. Ik geloof dat die meer dan 200 pagina's heeft. Maar ben niet zeker. iig een erg mooi boek.
|
Navy Seal team 6 FTW
|
What the night knows - Dean Koontz.
|
Ik heb net Just Listen van Sarah Dessen gelezen. Echt een leuk boek. Op het begin zijn er wel veel flashbacks maar dat wordt naar het einde toe steeds minder. Ik vond het makkelijk te lezen, gewoon een leuk boek met een lekker Amerikaanse verhaallijn. Dus eind goed al goed ;p
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |