![]() |
Saaiphen Merchant #1505
Die zit namelijk in Portal 2. (Uice naamzoek.)
|
- vCore: Adjustable CPU voltage at 0.00625V increment
- vIMC: Adjustable IMC voltage at 0.00625V increment - vDRAM Bus: 104-step DRAM voltage control - vPCH: 76-step chipset voltage control - vCPU_PLL: 56-step reference voltage control SFS (Stepless Frequency Selection) - PCI Express frequency tuning from 100MHz up to 200MHz at 1MHz increment - Internal Base Clock tuning from 80MHz up to 500MHz at 1MHz increment Overclocking Protection - ASUS C.P.R.(CPU Parameter Recall) :bloos: |
@ Noedel: Portal 1 heeft geen multiplayer. ;) Sowieso is het een uit de hand gelopen studentenproject, wist je dat? Laat nog 'ns zien dat er mooie dingen gemaakt kunnen worden als je goeie mensen gewoon een beetje hun gang laat gaan in plaats van alles te willen managen.
@ Dober: Zo, dat is een hitsig dingske, ja :cool: Jammer dat 'ie alsmaar niet in prijs wil dalen. |
Citaat:
Wat kun je eigenlijk met die afstandsbediening die erbij zit? |
Portal 1 is echt een van de tofste games die ik gespeeld heb. Ben wel benieuwd naar deel twee.
M'goe, 't is tijd om te gaan slapen. Dan toch maar. Später Peter! |
Citaat:
De ideeën voor Portal 2 komen uit een ander studentenproject (y) |
Portal op Steam loopt trouwens met minder fps dan de illegale versie (zonder Steam) die ik eerst had (n) Ik snap het niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bevat twee exemplaren van Portal 2 - geef het extra exemplaar aan een vriend. 54,98€ 5 euro korting :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel speeluur heeft de singleplayer eigenlijk ongeveer, weet jij dat nog? |
Citaat:
Ik denk dat het komt door antivirus ofzo, of door Steam zelf, want hij vertraagt af en toe merkbaar. Ik zoek er nu een fix voor. Hoe zit het eigenlijk als je Steam games wist, moet je dan telkens opnieuw betalen voor dingen, of hoe zit dat? |
Citaat:
En ja, dan zijn we pas 2 weken verder want ik moet eerst op vakantie :P Dus eigenlijk heb ik er (nu) nog niet echt geld voor over :bloos: En tot die tijd kunnen we iig vast de (gratis?) multiplayer mod van Portal 1 proberen :D |
Zo, ik lig in bed. Maar ik weet niet wat ik op moet zetten qua (nacht)muziek.. Iemand suggesties?
|
Citaat:
Oh wait, het ging over deel 2 :facepalm: Nevermind ;) |
Citaat:
Precies zoals met games waar je de cd in je cd-romdrive moet hebben, eigenlijk. Met als nadeel dat je geen boekje hebt, en als voordeel dat je geen cd's kunt kwijtraken of kapotmaken. Citaat:
Mods vertrouw ik eigenlijk niet echt :o Doe 'es een linkje? |
Hoewel, ik kan natuurlijk ook ergens in die twee weken de singleplayer uitspelen. Dan hebben we alleen geen korting, tenzij je 'm overmorgen oid al koopt, maar het is toch maar 2,50 p.p. dus zoveel maakt dat niet uit.
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb nog geen link gevonden, ik las het net op YT en zag een kort demo'tje. Er schijnen er verschillende te zijn. |
Hoe heet je op Steam, Para?
|
Citaat:
Citaat:
|
sta om 6uur op komt iemand naar beneden en zegt ga de afwas maar doen;(
|
Morgen *O*
|
Mogguh
|
Morgen :)
|
Hai.
|
Goeiemorgen iedereen, Zit weer effe achter dit gezellige forum, Strax weer verder aan het werk
|
Verder aan ons fokproject op school /geenzin.
|
Ik vroeg me de hele tijd af hoe ik Portal kende, maar ik weet het nu weer. The National heeft een liedje van de soundtrack gemaakt. Voor Portal 2 dan.
|
heel goed sann!
|
Alle nieuwe spellen lijken altijd op alle vorige spellen, behalve wanneer mensen uit puur enthousiasme iets nieuws bedenken en dat zelf maken, zoals bij portal en minecraft.
|
Citaat:
|
Goeiemorgen!
|
Mekker. Krijg ik een mail dat mijn fiets alleen nog in het paars leverbaar is. Dan kan ik hem wel vandaag ophalen. Maar paars is soooo not me. Dat zwart-créme was juist zo gaaf.
|
Goedemorgen!
|
Blegh, het kost me echt intens veel moeite om weer in een studieritme te komen (N)
|
Ik heb vooral geslapen in de trein :(
|
Herkenbaar.:p
|
Ik moet vandaag allemaal dingen gaan doen :Y
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
En nu krijg ik dit:
Spoiler
Ik vind het een beetje ogen als een kleinemeisjesfiets door die kleuren ofzo :p maar ja, het zij zo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Godsamme; winterschilder voor de deur. Nu moet zowel m'n voor- als achterdeur een paar uur open blijven staan :facepalm: Daar gaat m'n planning.
|
Mogguh. Heb me natuurlijk weer verslapen voor de eerste 2 colleges, maar goed, nog 2 te gaan.
Goeie titel trouwens, Para. Trimm approved! http://cdn.gamerant.com/wp-content/u...n_Merchant.jpg |
Algemene Besaaiingen had het moeten zijn, met alle respect voor Stephen Merchant! :(
|
Dat portal 2 poppeke doet me ineens denken aan een zekere beer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55. |