Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Bloemendaal?zandvoort (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=184320)

Marshall 12-08-2002 14:55

Bloemendaal?zandvoort

wil ff weten wie er wel eens is geweest & waar.. was er afgelopen weekend en buiten de duitsers en het camperen is t best wel ok daar :D = wel in voor een vervolg ,ciao!

Chandler 12-08-2002 15:58

strand van bloemendaal, bloomingdale.

zandvoort Chin Chin, wel grappige tent, komen veel mensjus alleen soms beetje jong publiek.

zandvoort Shooters, wel grappig, ouder publiek, even druk

zandvoort, nah kweet niet meer hoe die heet, tis naast het gokpaleis Cricus, hele mooie tent goede muziek, alleen toen ik er ging kijken bleek het helemaal leeg te zijn, maar als ik jou was toch maar eff kijken...

Maar voor zekerheid is Chin Chin de beste (y) (y) (y)

ster 12-08-2002 21:16

ik ga volgende week naar zandvoort :eek: dus nog ff afwachten wat het leukste is!

Tofke_H 12-08-2002 21:45

Leg me FF uit wat dit met The Afterparty te maken heeft?!

Marshall 13-08-2002 08:01

na ja.. uitgaan in zandvoort is best afterparty toch??

chin chin = een b'tje hoog skihut gehalte .. die tent naast het circus is een best goede discotheek.. alleen zaterdag is t er ergg druk.. dan controleren ze ook wel goed op leeftijd..

dit weekend in chin chin was relaxed, prive party van een racer ( r was masters) ...dus heb een dronken olav mol gezien :D

Marshall 13-08-2002 08:02

Citaat:

ster schreef:
ik ga volgende week naar zandvoort :eek: dus nog ff afwachten wat het leukste is!
waarom was je niet deze week gegaan.. heb echt teveel naar nederlandse dames moeten zoeken .. :D

:D klein deutschland in zandvoort

Bor 13-08-2002 09:33

ik vond bloomingdale heel :cool:

roman 17-08-2002 14:59

hehehe ik woon een kwartiertje fietsu van zandvoort/bloemendaal
maar dat ter zijde :D

Marshall 18-08-2002 10:57

*respect* :D

Li 18-08-2002 16:56

Citaat:

roman schreef:
hehehe ik woon een kwartiertje fietsu van zandvoort/bloemendaal
maar dat ter zijde :D

Ik ook;)

Strandtenten in Bloemendaal die ik erg leuk vind:
Bloomingdale
De Kust
Woodstock

Uitgaan in Zandvoort is laatste tijd wat matig:
Chin Chin is een beetje aprčs-ski hut sfeer
Seasons is stuk minder leuk dan het vroegere Chateau

m€isje 18-08-2002 17:20

ff over chin chin, hoe erg controleren ze daarop leeftyd, en is zijn daar n iet veel van kak (sorry) mensen?

Marshall 18-08-2002 18:14

Citaat:

m€isje schreef:
ff over chin chin, hoe erg controleren ze daarop leeftyd, en is zijn daar n iet veel van kak (sorry) mensen?
ze controleren niet streng maar vaste klanten krijgen voorrang dus t kan zijn dat je daarom niet binnen komt maar ok... voor dames is t eigenlijk nooit echt een probleem :D

Gonzo 18-08-2002 19:12

Over Bloemendaal heb ik alleen maar top verhalen gehoord, dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een reis richting het Noorden ga plannen :D

Li 18-08-2002 20:53

Citaat:

m€isje schreef:
Als meisje hoef je alleen maar een beetje leuk en lief te kijken en je komt al binnen, echt heel makkelijk.
Het leeftijdslimiet is 16, maar voordat ik 16 was werd ik echt altijd binnengelaten:)
Jongens is volgens mij iets moeilijker:confused:

Marshall 19-08-2002 06:53

Citaat:

Gonzo schreef:
Over Bloemendaal heb ik alleen maar top verhalen gehoord, dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een reis richting het Noorden ga plannen :D
zo spannend is t nu ook weer niet... uitgaan vind ik zelf wat minder.. beachparty's uitgezonderd dan ..

Li 19-08-2002 16:11

Citaat:

m€isje schreef:
Als je tijdens het uitgaan kakkers wil zien moet je naar De Ruimte gaan in Haarlem;)

Wahan_Metan 19-08-2002 17:52

Citaat:

Marshall_Mathers schreef:
wil ff weten wie er wel eens is geweest & waar.. was er afgelopen weekend en buiten de duitsers en het camperen is t best wel ok daar :D = wel in voor een vervolg ,ciao!
Ik ben daar wel een paar keer geweest...bij Paradiso tent..waz toen Groovemaster's Johsons Bubble club (was eg wel heftiggg...2steppuuh)....ennuu..nog bij Solero tent ofzo ietz...?!?!? Maar jah dat was 2 jaar geleden ofzow...

Marshall 20-08-2002 13:54

Citaat:

Wahan_Metan schreef:

Ik ben daar wel een paar keer geweest...bij Paradiso tent..waz toen Groovemaster's Johsons Bubble club (was eg wel heftiggg...2steppuuh)....ennuu..nog bij Solero tent ofzo ietz...?!?!? Maar jah dat was 2 jaar geleden ofzow...

dat meen je niet? :eek: kon echt nergens gaan 2steppen, waarom moet t vroeger zijn om beter te zijn

Wahan_Metan 20-08-2002 22:37

Citaat:

dat meen je niet? :eek: kon echt nergens gaan 2steppen, waarom moet t vroeger zijn om beter te zijn

2 Weken geleden ofzow was er ook Bubble club!!!!!!
Je moet gewoon kijken bij bubble club site...kweet niet meer wat adresz iz...MayB www.bubbleclub.nl ofzow..maar daar staat agenda en kan je gewoon kijken wanneer ze bij bloemendaal zijn. Of bij speedfreax.com.....
Meestal hoor ik het via via.....ik zal wel hier op site zetten als ik weer hoor okayz?

Marshall 21-08-2002 08:03

ja s gucci :D .... ik ga sowieso wel naar SPDFRX 7 sept maar ja..

Wahan_Metan 21-08-2002 15:47

Citaat:

ja s gucci :D .... ik ga sowieso wel naar SPDFRX 7 sept maar ja..
Me 2...MsDynamite Live!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.