![]() |
Bloemendaal?zandvoort
wil ff weten wie er wel eens is geweest & waar.. was er afgelopen weekend en buiten de duitsers en het camperen is t best wel ok daar :D = wel in voor een vervolg ,ciao!
|
strand van bloemendaal, bloomingdale.
zandvoort Chin Chin, wel grappige tent, komen veel mensjus alleen soms beetje jong publiek. zandvoort Shooters, wel grappig, ouder publiek, even druk zandvoort, nah kweet niet meer hoe die heet, tis naast het gokpaleis Cricus, hele mooie tent goede muziek, alleen toen ik er ging kijken bleek het helemaal leeg te zijn, maar als ik jou was toch maar eff kijken... Maar voor zekerheid is Chin Chin de beste (y) (y) (y) |
ik ga volgende week naar zandvoort :eek: dus nog ff afwachten wat het leukste is!
|
Leg me FF uit wat dit met The Afterparty te maken heeft?!
|
na ja.. uitgaan in zandvoort is best afterparty toch??
chin chin = een b'tje hoog skihut gehalte .. die tent naast het circus is een best goede discotheek.. alleen zaterdag is t er ergg druk.. dan controleren ze ook wel goed op leeftijd.. dit weekend in chin chin was relaxed, prive party van een racer ( r was masters) ...dus heb een dronken olav mol gezien :D |
Citaat:
:D klein deutschland in zandvoort |
ik vond bloomingdale heel :cool:
|
hehehe ik woon een kwartiertje fietsu van zandvoort/bloemendaal
maar dat ter zijde :D |
*respect* :D
|
Citaat:
Strandtenten in Bloemendaal die ik erg leuk vind: Bloomingdale De Kust Woodstock Uitgaan in Zandvoort is laatste tijd wat matig: Chin Chin is een beetje aprčs-ski hut sfeer Seasons is stuk minder leuk dan het vroegere Chateau |
ff over chin chin, hoe erg controleren ze daarop leeftyd, en is zijn daar n iet veel van kak (sorry) mensen?
|
Citaat:
|
Over Bloemendaal heb ik alleen maar top verhalen gehoord, dus ik denk dat ik binnenkort maar eens een reis richting het Noorden ga plannen :D
|
Citaat:
Het leeftijdslimiet is 16, maar voordat ik 16 was werd ik echt altijd binnengelaten:) Jongens is volgens mij iets moeilijker:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet gewoon kijken bij bubble club site...kweet niet meer wat adresz iz...MayB www.bubbleclub.nl ofzow..maar daar staat agenda en kan je gewoon kijken wanneer ze bij bloemendaal zijn. Of bij speedfreax.com..... Meestal hoor ik het via via.....ik zal wel hier op site zetten als ik weer hoor okayz? |
ja s gucci :D .... ik ga sowieso wel naar SPDFRX 7 sept maar ja..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |