![]() |
Engels boek
heeii!
Ik heb over twee weken een boekpresentatie voor Engels, maar ik heb geen idee wat ik zal gaan lezen.. Heeft iemand van jullie een idee voor een boek? Ik zit in 5 vwo, dus het moet wel een klein beetje niveau hebben.. (Niet te veel, ben geen held in Engels). Het zou heel fijn zijn als je even kort kunt vertellen waar het over gaat, :D Sorry dat ik zoveel tegelijk vraag, hopelijk kunnen jullie helpen! |
Holes. :)
Super makkelijk. |
ways to live forever is een mooi boek, en niet erg moeilijk. Het gaat over een 11 jarige jongen met leukemie, en hij wil een aantal dingen doen voordat hij sterft. hiervan is ook een nederlands boek en film ;)
|
nu we het toch over leukemie hebben: my sister's keeper. echt een heel goed boek! Gaat over een meisje die een rechtzaak opzet tegen haar ouders omdat ze niet langer meer de donor van haar zus wil zijn die leukemie heeft. Is ook een film van :D
|
Citaat:
|
Angela's ashes vond ik heel goed. Gaat over een jongen die opgroeit in een arme wijk in Ierland in de jaren 30 /40
|
Hey!
Ik heb een groot aantal suggesties kunnen vinden op deze site. Er staan veel zware boeken op, maar ook een aantal suggesties voor lichtere en leuke boeken zoals 1948 en to Kill a Mockinbird. http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/re...ndleiding.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |