Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   [Leesclub] Nieuwe boeken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1843254)

flyaway 22-09-2011 21:30

[Leesclub] Nieuwe boeken

Balance is er even niet, vandaar dat ze het even aan ons overgedragen heeft.

Het huidige boek wordt nog volop gelezen, erg leuk dat het zo aanslaat (Y) Zijn er al suggesties voor het boek van oktober? Weer liever een literatuurboek, of meer een roman? Noemt u maar, en titels :)

En moet er nog een weekje uitstel komen, omdat we nog niet klaar zijn met het vorige boek?

Vogelvrij 23-09-2011 08:45

Ik krijg het boek deze maand nog wel uit, maar ik heb het idee dat we er nog haast niets over gezegd hebben, dus ik weet niet goed...?

Ik ga nog nadenken over opties voor de volgende keer.

Andijvie 23-09-2011 09:27

Ik vind het lastig iets over het huidige boek te zeggen, ik kan niet uitleggen waarom, maar 't spreekt misschien allemaal best voor zich als je het leest? Waarschijnlijk heb ik er pas echt iets over te zeggen wanneer ik het uit heb...

Volgend boek, hmm, ik heb echt geen voorkeur! Ik doe gewoon weer mee met wat er gekozen gaat worden!

Vogelvrij 23-09-2011 13:38

Over elk boek valt wat te zeggen! Ik vind het gewoon wat zinloos om een boek te lezen dat ik nooit zelf zou kiezen zonder het daar dan met anderen over te hebben...

Opties:

Je moet dansen op mijn graf - Aidan Chambers
Ik wilde dat ergens iemand op me wachtte- Anna Gavalda
De laatste nacht in Twisted River- John Irving (oké, dat noem ik vooral omdat dat het volgende boek is dat ik ga lezen)

Of willen we per se een boek van een Nederlandse auteur..?

Hawahaai 23-09-2011 15:11

Citaat:

Vogelvrij schreef: (Bericht 31953724)
Ik krijg het boek deze maand nog wel uit, maar ik heb het idee dat we er nog haast niets over gezegd hebben, dus ik weet niet goed...?

Oei, ik heb nu pas in de gaten dat deze maand al bijna voorbij is (en ik dus pas een paar bladzijdes gelezen heb) :p. Ik ga nog wel vaart maken, de verbouwing is nu klaar, dus ik heb weer tijd!

Over een nieuw boek: ik sta open voor alles, behalve science fiction. :)

Miekje* 23-09-2011 18:41

Ik wil ook best eens meedoen met de leesclub (Y). Maar het boek moet me wel aanspreken :O. Anders doe ik niet mee, ik ben een beetje een kritische lezer.

Takkie89 23-09-2011 23:23

Boy - Bernlef

En miss kunnen we wat keuzes van eerdere pollen terug laten komen, die het net niet werden?

Kikaa 24-09-2011 08:45

Ik weet niet of ik aankomende maand mee kan doen ivm drukte met school maar ik ga het proberen. Het maakt dus ook niet uit wat voor boek er gelezen wordt, als het gekozen boek me aanspreekt doe ik mee. :y

flyaway 29-09-2011 19:40

- Je moet dansen op mijn graf - Aidan Chambers
- Ik wilde dat ergens iemand op me wachtte- Anna Gavalda
- De laatste nacht in Twisted River- John Irving
- Boy - Bernlef

Andere polls:
Jonas Jonasson - De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween
Kristin Cashore – De gave van Katsa
Hanna Bervoets – Of hoe waarom
Marion Pauw – Daglicht

En welke stonden er in de poll daarvoor? Iets van Hermans, en verder?
Arthur Japin - Vaslav
Nelleke Noordervliet - Pelican Bay
Louis Couperus - Noodlot
Jenna Blum - Het familieportret
Vaslav - Arthur Japin
Pelican Bay - Nelleke Noordervliet
Noodlot - Louis Couperus
Het familieportret van Jenna Blum

Takkie89 29-09-2011 23:12

Lijkt me op zich een mooie lijst om een nieuwe poll mee te maken :)

Vogelvrij 30-09-2011 10:51

Ja, lijkt mij ook meer dan voldoende :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.