![]() |
Wat vinden jullie het domste instument wat er bestaat?
Ik vroeg me dit net af.
Ik vind de basgitaar behoorlijk dom. |
zory voor de typfout.
|
wa is der volgens jou dom aan een basgitaar?
*vindt een triangel dommer :p* |
een dom instrument? nutteloos?
|
Gewoon het uiterlijk van een instrument bedoel ik dan. Een keyboard ziet er toch raar uit?
|
Citaat:
euhmz.. dan doedelzak denkik :p.. en tog oowk triangel :p |
een basgitaar dom, wat lul je man, je merkt pas hoe waardevol een bas is als die er niet meer is, maakt de muziek een stuk minder leeg bv,
ik vind synts behoorlijk dom, slecht geluid, er zijn weinig bands die met synts iets toevoegen aan hun geluid(no return bv) maar de meeste bands die verneuken alles ermee, lees, cof, wt , af enz enz enz enz |
Citaat:
|
Citaat:
Synths zijn daaraantegen juist fantastische instrumenten. Saxofoon vind ik verschrikkelijk, kwa uiterlijk en kwa klank. |
Ik vind die keyboards en synthesizers verschrikkelijk.
Alles digitaal, kunnen zogenaamd elk geluidje maken bla bla bla. Ik bedoel, pak dan gewoon een echte piano of een vleugel ofzo, niet zo'n Casio plank. |
Ok. dat van die bas neem ik terug (was een domme opmerking, en het was ook meer tege4n onze bassist bedoelt). Bas is waardevol.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan ga ik toch voor de tuba.
|
Ze maken zoveel lawaai.
|
Citaat:
Blaat. |
Citaat:
Neem nou dimmu borgir, die dingen staan gewoon veelste hard.. |
dan luister je die muziek simpel weg gewoon niet.....zeikerdt
ehm, waarom zijn instrumenten dom?....in welk opzicht?...klank, vorm, moeilijkheidsgraad ?....wees es wa duidelijker |
Citaat:
|
Citaat:
:P |
Citaat:
En als jij geen andere muziek dan bm / metal kan waarderen heeft het ook geen zin om naar de genoemde bands te gaan luisteren. |
tafel(als mensen het als bongo gaan gebruiken)
heggeblaadje eikeldopje zaag |
Een blokfluit,ziet er stom uit maakt dom geluid.
|
Citaat:
basgitaren zijn meestal wel belangrijk in een band trouwes. maar ieder zn mening. ik vind de blokfluit kut (misschien omdat ik t op mn 6e verplicht moest spelen). |
Citaat:
ik vind de zingende zaag maar niks |
Citaat:
|
geen een instrument is dom . .
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha (y)
|
fagot, harp, hoorn, twee van die bekkens die je tegen elkaar slaat, neusfluit ga zo maar door :D
of nouja, niet zo zeer ''domme'' instrumenten, meer instrumenten die me niet bevallen. |
Volgens mij noemen ze 't een tamboerijn. Zo'n dom ding met van de ijzere ronden dingen erin. Dat vind ik een dom instrument.
http://users.belgacom.net/harmonie_l...tamboerijn.htm Onderaan de pagina, zo'n ding bedoel ik. Een "Beat Ring". Stom geluid en 't ziet er niet uit. |
Citaat:
Ik vind een theremin belachelijk; het ding is lelijk en klinkt als een electronische zingende zaag *bleerg* |
Ik kan geen dwarsfluit/blokfluit meer horen of zien..
Tja.. jeugd-trauma's de gexste :p |
Citaat:
|
euhm....een slapstick? :confused: :p
|
neusfluit
|
Fagot..
de naam zegt het al :) |
een schud-ei ziet er dom uit vind ik
|
Ow ja.. ik vind koebellen ook achterlijke instrumenten.
|
of een waldhoorn
|
Citaat:
|
Didgeridoos wil ik bij deze nomineren.
|
Citaat:
Btw: Blokfluit vind ik absoluut niet dom, t ziet er normaal uit en t geluid is ook wat je verwacht te horen... En een instrument dat ik er niet dom maar raar uit vind zien is de fagot, wat echter niet wil zeggen dat ik dat vind om de klank maar alleen om de vorm. |
akkordeon ziet er dom uit.
|
Citaat:
digeridoo dom?...leg eens uit.... |
Citaat:
moonsorrow! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |