![]() |
Hoe maak je vrienden?
Ik wil graag meer vrienden. In de klas doen de meeste wel aardige enzo maar ik ben best wel verlegen en stil. Andere praten gemakkelijk maar dat lukt bij mij niet echt. Ik ga op Fitness en ga ook werken bij de Appie, misschien dat ik daar mensen kan ontmoeten? En ik ga waarschijnlijk in de herfstvakantie naar een andere school. Alvast Bedankt!!;)
|
Ik verplaats deze topic naar Liefde & Relatie aangezien ik 'm daar beter vind passen.
Bij de fitness en bij de Albert Heijn zal je vast wel nieuwe mensen ontmoeten! En als er leuke mensen in je klas zitten moet je gewoon eens proberen om contact met ze te maken. Praat gewoon ergens over, vraag ze wat, ga in de pauze met ze mee. Zo maak je wel contacten met je klasgenoten. En verder zal je bij fitness en de AH ook wel nieuwe mensen ontmoeten, maar daar moet je dan ook eerst contact mee leggen. |
Inderdaad gewoon praten, na een tijdje gaat dat steeds makkelijker.
|
Ben best verlegen en weet nooit een normale openingszin.
|
Begin gewoon met 'hoi!' - en desnoods volgt er niets uit. Maar dat is in ieder geval een begin. En dat is de meest normale openings'zin' die ik ken. :P
|
ga naar een club, schaak club, atletiek club, sport club, voetbal club, tennis club.........een sport waar je in een team verband moet gaan werken, dat kan je communicatie misschien verbeteren. desnoods zet je gewoon skype aan en zoek je RANDOM een paar mensen uit en ga je met hen over onzin lullen. verzin iets ;)
|
"Weet jij misschien..." of "zou je me misschien even kunnen helpen met..." werkt prima als openingszin (Y).
|
Werk is een ideale plek voor vriendschap omdat daar altijd wel dingen gebeuren en je werkt vaak samen met iemand (vooral in supermarkt!)
Ik weet zeker dat je in de eerste weken van je werk al 10+ mensen leert kennen. Succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |