![]() |
Modelbouw, mijn hobby
Hallo
Ik zag dat dit soort hobby nog niet hier stond, dus dacht, maar even posten dan :) Doe dus modelbouw, maar enkel en alleen de tak "trailen". Dit wil zeggen dat je met een auto op schaal 1:10 in de bossen/bergen/over kleine rotsen/... gaat rijden. Voor ik hier dit topic boemvol ga posten met foto's wil ik eerst weten of iemand zin heeft in het bekijken van de bouwfoto's? Of enkel en alleen de eindfoto's? |
Het hoort niet echt op sport, maar ik ook niet weten waar het beter zou passen, dus laat ik het maar hier staan.
Mijn mening: Gewoon posten die foto's ;) |
Wel, er zijn wedstrijden waaraan je kan deelnemen, dus het is wel een soort sport, alé, das mijn gedacht hé :)
Ik doe dit alleen voor de fun, want met die wedstrijden rij je meer dingen stuk dan je aan prijzen kan winnen. Dan zal ik maar beginnen met foto's met een beetje uitleg te posten *O* |
Spoiler
|
Spoiler
|
Spoiler
|
Een uitbundig gaan testen die nieuwe bandjes!
Spoiler
|
Spoiler
|
En toen werd er even een kleine verzameling foto's achtergelaten hier :P
Lijkt me trouwens echt een rotwerkje om alles weer schoon te maken :P |
Jep, een bescheiden aantal foto's, je bent wel de 2 filmpjes vergeten :rolleyes:
Het kuisen is niet zo leuk, vandaar dat ik beslist had, om hem nooit meer zo vuil te maken, eens zien hoe lang ik dat kan volhouden :D Hier nog een filmpje, voor de nieuwe schokdempers en voor de nieuwe banden, een WTT (walk the trail = uitgestippelde route):
Spoiler
|
Dit is heul geen sport, toch? :P Is het niet meer iets voor Hardware & Elektronica? En zelfs nog meer voor Verkeer&Vervoer dan voor hier? Niet echt subfora waar ik veel kom, dus ik weet niet het niet heel zeker, maar wat vind jij/vinden jullie TS/honkballertje?
|
En het zou misschien wat zijn om de foto's in een spoiler te zetten, nu voelt het weer alsof je in 2001 zit te internetten.
|
Citaat:
|
En lifestyle dan? :O
En wat Koen zegt sowieso, dit scrolt echt heeel irritant omlaag. Leuke foto's hoor, maar mogen ze inderdaad alsjeblieft in een spoiler? :o :bloos: |
Misschien onder topic "ontspanning" een nieuwe map maken? "jou hobby" of zo iets in die aard?
Ikzelf heb zowat heel het forum afgezocht naar een goed plekje voor dit. Niet echt gevonden, dit kwam het dichtst in de buurt. Ik verwacht wel niet super veel reactie, daarvoor dienen de forums van de hobby zelf (zit op 4 van zo'n forums). Maar misschien kan ik toch iemand helpen in zijn zoektocht naar zijn/haar perfecte hobby. (y) |
Ik heb echt geen idee waar dit topic het best zou staan, het blijft een apart iets wat nergens ECHT thuis hoort. Ik gooi het wel even op Admin, zodat we met de forumbazen even kunnen overleggen waar het het beste past.
In de tussentijd staat iig alles nu in spoilers zodat alles een beetje overzichtelijk blijft |
Ik zal de spoilers blijven gebruiken :)
|
Na overleg met de andere FB's wordt dit topic verplaatst naar Verkeer en Vervoer
|
ok
|
Project caravan heeft een paar vorderingen.
Spoiler
En een klein filmpje: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |