![]() |
elkaar aankijken tijdens het vrijen ?
wie vind dit prettig ?
de laatste tijd vind m,n vriendin het fijn als ik haar recht in dr ogen aankijk tijdens het vrijen , ik raak hierdoor een beetje "verlegen" zeg maar en ik raak m,n concentratie op de vrijpartij kwijt . wat zijn jullie ervaringen en of meningen hierover ? |
Ik kijk mijn vriend van zelf aan eingelijk...
Maar als ik heel erg aan het genieten ben... dan doe ik ook wel eens mijn ogen dicht. Je hoeft elkaar toch niet constant diep in de ogen te kijken |
elkaar aankijken tijdens het klaarkomen is heel erg intens op een of andere manier.
|
Citaat:
|
ik lijkt uit m,n sweer te raken erdoor .. zeer vreemd .
|
Citaat:
Hij kan er ook niet goed tegen als ik hem aankijk als we bezig zijn, omdat ik dan schijnbaar raar kijk ofzo... Misschien wordt hij er ook wel verlegen van... |
Citaat:
|
Het is moeilijk om elkaar lang in de ogen te kijken, want normaal kijk je ook niet iemand de hele tijd strak aan, ik tenminste, kijk af en toe ergens anders naar, want van de hele tijd iemand strak aankijken word ik ook niet goe, maar niemand doet dat, de hele tijd strak aan kijken, maar tijdens de sex kan dat anders zijn, maar ik denk dat het toch moeilijk is.
|
elkaar constant aankijken vind ik niet echt wat ;) liever gewoon af en toe en kusjes geven :o hehe
|
k vind dat best fijn.... tis tenslotte best een intieme bezigheid met elkaar...
|
in het begin was het wennen en werd ik wel verlegen...
maar nu niet meer! of ik kijk gewoon of heb mijn ogen dicht! :D |
Ik vind t geil als degene die je pijpt je aankijkt...
Weet niet waarom, maar dat deed me wel wat :o |
Ik vind het heel erg prettig. Kan ik zien hoe hij aan het genieten is en dan geniet ik nog meer. Tis natuurlijk weer niet zo dat ik hem de hele tijd straks blijf aankijken. Das ook weer overdreven. :p
|
ik vinnet mooi als dr ogen zo naar boven draaien en langs dr boveste ooglid een beetje naar het plafond staren :P
das zoooooo schattig |
Ik doe het maastal niej... Ik vindt lichaam denk ik intresanter dan ogen.
|
is erg intens... vind ik dan.
|
Ik heb t eigenlijk maar een keer gedaan....ze kwam binnenlopen toen ik net bezig was :D.
|
Citaat:
ja, dan zou ik ook uit me concentratie zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb t gevoel dat ze niet volledig geniet als ze me opeens aankijkt..
|
elkaar constant aankijken vind ik erg vervelend. soms vinden onze ogen elkaar wel en blijven we even kijken, maar gaan daarna snel weer ergens anders heen....:D
|
Elkaar aankijken, dat is zoooo geil!
Mark :cool: [- Want zeg nou eerlijk, sex is heerlijk! -] |
is zeker geil, maar kan het niet lang volhouden, meestal doe ik m'n ogen dicht,
|
Ja, doen we wel..
|
Vind het geweldig :)
|
Ik vind dat heerlijk, maar dat komt ook vooral omdat die oogjes dan zo glazig geil kijken, heel schattig is dat. Vooral jongens met donderbruine ogen hebben dat.. Dan kijken ze echt heel lievig :)
En daarbij komt dat ik het heerlijk vind om hem te zien genieten, en hij heeft sowieso een mooi gezichtje :) Ik vind het heel persoonlijk om elkaar aan te kijken.. :) |
Citaat:
khou van jou liefie, en ik vind het heerlijk om jou te zien genieten van zo dichtbij ;) |
wij doen dat wel heel vaak, omdat je dan niet alleen het gevoel van sex krijgt maar ook van liefde. elkaar aankijken tijdens het klaarkomen is echt geweldig.
aaaah. *sighs* the beauty of sex lol |
wij kijken elkaar zo nu en dan aan, gewoon om te zien hoe de ander geniet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk hem welles aan jah. Eerst werd ik er verlegen van maar nu ist wel leuk. Soms moeten we om elkaar lachen. "Heey geile bek trek je man" :p
Nee, maar tis leuk.. intiem :) |
Vind het supergeil als hij me aankijkt als we neuken. Als hij klaarkomt terwijl ik naast hem lig (dus aftrek) kijk ik hem altijd aan. Hij kijkt dan zo onwijs geil en is dan zo ongelooflijk mooi. Niet normaal, weet precies hoe hij er dan uitziet.
|
he nee, doe ik nooit, ik kan mensen niet goed aankijken
|
Citaat:
|
Zo af en toe elkaar lief aankijken, en dan zien dat die ander ook geniet. Dat vind ik heerlijk, maar niet de hele tijd, ik heb ook wel eens mijn ogen dicht.
|
ik vind elkaar aankijken altijd wel opwindend hoor.. vooral omdat meiden altijd een heel ander gezicht lijken te hebben als ze geil zijn.. iemand dat ook wel eens opgevallen? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek: volgens mij heb ik 90 % van de tijd m'n ogen dicht
(kom ik net zelf ook pas achter) |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Ja, ik vind het wel prettig, alleen heeft mijn vriendin af en toe de neiging om raar te gaan doen (bijv. vreemde dingen zeggen in het duits..ehm ja..) en dan krijgen we weer zo'n lachbui..is opzich ook wel leuk...
Maar je moet elkaar ook niet continu aankijken (of dat proberen), ik heb namelijk meestal wel de behoefte m'n ogen te sluiten, zij ook, dus dat komt mooi uit. |
Citaat:
Mijn vriend krijgt dan zo'n heel schattig lief gezichtje met van die hele mooie diepe glazige oogjes, waarin je zo'n beetje verzuipt.. Mmmm :) Haha, ja dat is me opgevallen alleen nog nooit bij meisjes :D |
Superprettig. Het is gewoon, vind ik, mooi in haar ogen te kijken terwijl ze, hoop ik, ligt te genieten...
|
neej:p
|
Soh..Elkaar aankijken tijdens de sex vind ik zeker wel opwindend! Om te zien dat je vriend(in) opgewonden is .. door jou!...en het naar z'n zin heeft..mekaar simpelweg nog meer opgeilen op de 1 of andere manier!
Dus: YESSSS! :p |
t gaat bij mij gewoon automatisch enne tis wel heel geil om elkaar aan te kijken
|
Citaat:
Ja, zekers :o Dan veranderen meisjes ineens van wat ze eerder waren in een soort ware sexmachine :o En ze zien er supermooi uit dan :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |