Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik vind een meisje leuk zei mij ook en nu (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1843535)

moslopen 26-09-2011 10:39

Ik vind een meisje leuk zei mij ook en nu

Help mij,

Ik weet niet wat ik moet doen.
Ik heb een meisje ontmoet en 1 x afgesproken ken haar nu bijna 2 weken dus een date.
Ze zeg tegen mij dat ze mij erg leuk vind stuur per dag 30 a 40 sms per dag zit op msn met haar elke dag praat met haar. We hebben 1x gezoend elke keer blozen we.

Ik weet niet wat ik moet doen zijn wij verliefd of zo op elkaar.

onzeker onzeker, wil haar ook niet meer kwijt.

kunnen mensen mij tip geven wat ik moet doen hier

Reverend 26-09-2011 11:07

Whateverthefuck je wil doen.

Secret Agent 26-09-2011 11:17

Ik begrijp er werkelijk geen reet van. Je vindt iemand leuk en jullie hebben gezoend maar je weet niet wat je nu verder moet doen? Jwe weet niet of je verliefd op haar bent? Maar als je dat zelf niet eens weet, hoe moeten wij het dan weten?

Reverend 26-09-2011 11:19

En 30/40x per dag smsen is niet gezond.

EZBlade 26-09-2011 12:42

Wat een warrig verhaal.

Maar als ik een beetje een zinnig antwoord moet geven.
Je zit in een situatie waar eigenlijk alles zichzelf wijst. Dus geniet er maar gewoon van

Shebaa 26-09-2011 12:47

Gewoon er van genieten en niet teveel bij nadenken. Komt wel goed

En auw, mijn ogen bij de forumtitel.

Syori 26-09-2011 13:42

Ja, je bent verliefd, maak je niet zo druk. En niet twee dezelfde topics aanmaken! :nono:

Thomas. 26-09-2011 18:31

grappig, je hebt alles al bereikt, dus je kan nu doen wat je wil :o

succes met het niet verkloten!

asianfever 26-09-2011 19:10

kerel, haar mee uit vragen en gewoon vertellen wat je voor dr voelt........desnoods pak je dr op de bek en zeg je gelijk NOU KLAP IK DICHT, want ik ben HEEL ERG VERLEGEN, niet dr op letten dat ik rode wangetjes ga krijgen. Of gewoon nogmaals op de bek pakken. Weet ik veel....wees een vent man!

tering jezus...........

bierkoning 28-09-2011 13:53

Gewoon palen, en dan kijken of je der leuk genoeg vind om echt een relatie mee op te starten...

MrUnknown 28-09-2011 14:27

Ja en zeker niet zo veel smsjes meer sturen en niet elke dag haar constant bezighouden, want dat overkomt iedereen die verliefd is en daardoor blijf je geen mysterie meer. Geloof me het is waar wat ik zeg.

MrUnknown 28-09-2011 14:28

Oja niet vertellen over je gevoelens. Dan ben je niet interessant meer, het laten zien moet je doen. Kus haar gewoon eens goed dan weet ze het.

sanni 28-09-2011 14:51

Citaat:

MrUnknown schreef: (Bericht 31970669)
Ja en zeker niet zo veel smsjes meer sturen en niet elke dag haar constant bezighouden, want dat overkomt iedereen die verliefd is en daardoor blijf je geen mysterie meer. Geloof me het is waar wat ik zeg.

Sorry maar liefdesadvies van jou is moeilijk serieus te nemen.

Ot: wanneer jullie zo samen zijn begin er gewoon eens over hoe zij het ziet.

MrUnknown 28-09-2011 15:47

Citaat:

sanni schreef: (Bericht 31970749)
Sorry maar liefdesadvies van jou is moeilijk serieus te nemen.

Ot: wanneer jullie zo samen zijn begin er gewoon eens over hoe zij het ziet.

Fouten die ik maakte. Vroeg het aan zowat iedereen die ik ken en maakten allemaal dezelfde fout. Kijk maar eens in je eigen liefdesverleden.

Syori 28-09-2011 16:14

Citaat:

MrUnknown schreef: (Bericht 31970672)
Oja niet vertellen over je gevoelens. Dan ben je niet interessant meer, het laten zien moet je doen. Kus haar gewoon eens goed dan weet ze het.

Citaat:

MrUnknown schreef: (Bericht 31970905)
Fouten die ik maakte. Vroeg het aan zowat iedereen die ik ken en maakten allemaal dezelfde fout. Kijk maar eens in je eigen liefdesverleden.

Doe toch eens normaal man. Wanneer een meisje je echt leuk vindt wil ze juist wél dat je gevoelens voor haar hebt. Het meisje in jouw geval vond je blijkbaar niet leuk genoeg. Dat hebben we je al geprobeerd uit te leggen, maar blijkbaar is de boodschap niet over gekomen.

Iemand over je gevoelens vertellen is geen "fout." Ook niet als het niet wederzijds is; dan heb je gewoon pech.

In het geval van de TS is het wederzijds dus hij zal dat probleem niet hebben.

BroodPiraat 28-09-2011 19:11

Op der bek pakken, om het grof te zeggen.

Mark1991 15-10-2011 00:02

MrUnknown heeft gelijk dat het soms beter is om je gevoelens te laten zien dan om ze te vertellen.

Syori 17-10-2011 09:14

Het ene sluit het andere niet uit, hoor. Besides, gebaren kunnen verkeerd geïnterpreteerd worden en met woorden creëer je duidelijkheid. Maar het allerbelangrijkste is nog dat het verwoorden van gevoelens niets kan "verpesten." Als het gevoel wederzijds is zal ze het absoluut niet erg vinden (zelfs fijn, waarschijnlijk) en als het niet wederzijds is valt er niets te verpesten. Wat MrUnknown zegt baseert 'ie op zijn eigen ervaring met een meisje bij wie het gevoel niet wederzijds was. Het is natuurlijk onzin dat ze eerst wel gevoelens voor hem had maar dat die plotseling zijn verdwenen toen hij haar vertelde over zijn gevoelens..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.