![]() |
Goede (gratis/goedkope) methode Italiaans Grammatica (online)
Dag allemaal!
Een van mijn vakken is Italiaans. Inmiddels zit ik daarvoor al in het tweede jaar, maar ik heb het eerste jaar nog niet gehaald. Ik ga het niet nog een keer volgen, want het onderwijs is waardeloos. De leraar is Italiaans en snapt niet dat wij de taal niet al onder de knie hebben. Voor mijn toets ben ik erbarmelijk gezakt (ik had 1 antwoord goed. Van de 80 ofzo) en de enige manier om de volgende wel te halen is zelfstudie. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde online cursus of een boek of een lesmethode voor Italiaanse Grammatica? Ik hou me aanbevolen! Help dit arme studentje! dankjulliewel! Fizzle |
Ik heb hier nog een LOI cursus van Italiaans liggen. het is een vrij goed iets, alles wordt vrij duidelijk uitgelegd :Y
|
Gratis online, maar misschien iets te veel basis: www.lesexpres.nl
Daar kun je op een, vind ik zelf, redelijk prettige manier wel iets van het Italiaans opsteken. |
Citaat:
Wil je die verkopen/uitlenen/weggeven? Citaat:
|
Het zijn (:bloos:even kijken:bloos:) 3 boeken en 2 cd-dingen. In 2 boeken staan opdrachten en uitleg, het derde boek is een woordenlijst en uitwerkingen van de opdrachten. Op de cd dingen staan woordenlijsten en korte gesprekjes zodat je weet hoe je dingen moet uitspreken enzo :Y en ik wil hem je best lenen! :cool: ik wil zelf nog wel een keertje Italiaans leren alleen denk ik niet dat ik daar het komende jaar nog aan toe kom :O
|
Oh, dat klinkt echt fantastisch! Ik zou hem supergraag lenen! *O*
|
Ik ben hier zo blij mee! *O*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |