![]() |
delete
delete
|
Een bdsm relatie
Plas poepseks Dierenseks Kinderen Voor de rest wel voor alles in denk ik :p |
niks wat normale mensen niet doen,wat is baffen?
|
Dat is beffen
Alleen dan een ander gaatje xd |
Citaat:
|
Beetje bekrompen reactie Maarja. Beffen kan net zo vies zijn. Ligt maar net hoe schoon je alles houd
|
Zoveel smileys hoeft nou óók weer niet. :P
Maar ik heb eigenlijk geen idee. Dingen die enorm veel pijn doen, dat sowieso wel, denk ik. En dingen als ontlasting eten oid. Maar eigenlijk weet ik niet zo goed waar mijn 'tot hier en niet verder' grens zou komen te liggen. |
nee,em ik vond het gewoon echt heeel vies,
OT: verder wat em zegt, |
Ik zat net te bedenken dat ik ook nooit aan sm zou willen doen
1. Omdat het een soort van "wie is de baas" gevoel bij me opwekt En 2. Omdat het mij heel erg pijlijk lijkt voor je partner of jezelf (ligt eraan wat je wilt ):p Ik vindt het trouwens leuk om jullie reacties te lezen |
oh fuck,ik ben echt heel dom,maar wat is sm...
|
Je bent 13. Je komt net kijken
Misschien kom je er over paar jaar achter dat je wel heel dominant of onderdanig bent aangelegd. Dan is sm wel wat voor jou |
wat,ik ben niet 13
|
Citaat:
Ik heb het toch tegen de topicstarter |
Citaat:
Ontopic: poep- en plasseks, swingen, extreme BDSM, en nog wel meer, waar ik zo even niet op kan komen. Oh en natuurlijk geen shit met kinderen en/of dieren, maar that goes without saying. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Sm is een vorm van seks waar het geven of ontvangen van pijn centraal staat De een is daar de dominante en de ander onderdanig |
Nou ja alles kan gebeuren in een paar jaar tijd maar zelf denk ik echt dat sm niks voor mij is
En ja ik vind je ook best wel dom maakt niet uit hoor hihi grapje SM is seksueel misbruik ( SM is niet de afkorting van seksueel misbruik ) |
Plas en poepseks
Dierenseks Kinderseks |
Misbruik vind ik nogal denigrerend overkomen
Het gebeurt namelijk op vrijwillige basis |
Het is maar hoe je het het makkelijkst kan verwoorden ;)
|
Nee dat is niet waar.. SM is er op zoveel verschillende niveaus en hoeft echt niet altijd per se zo pijnlijk te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: Ik moet er niet aan denken anale seks te hebben :o Verder geen poep/plasseks, geen dieren/kinderen, extreme BDSM. Vast nog wel meer waarvan ik het bestaan niet eens weet of wil weten :O :D |
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ja het standaardrijtje wat hierboven ook al genoemd is. Verder durf ik niks te garanderen :P Heb nu ook al wel dingen gedaan waarvan ik vroeger dacht dat ik het niks zou vinden, dus tja. |
hoewel ik seksueel gezien erg open minded ben zijn er duidelijk grenzen; ik zou nooit:
-iets doen wat illegaal is -iemand extreme pijn doen of mezelf extreme pijn laten doen, wat is extreme? alles wat littekens of gewoon weg fucking pijn doet wil ik niet. vb: wasknijpers op tepels (op het randje van pijn vind ik wel kunnen als straf:o) naalden,stroom dingen die branden (NO FUCKING WAY OUTCH!!:mad:) -iets met uitwerpelen zoals shit kots pis.. en bloed -rare fetischen: food fetisch,feet fetisch,rare pakjes fetisch oid xD gewoon van die rare fetischen die mij totaal niet aanspreken -met iemand sex hebben die veel ouder of jonger is dan ik -geen mentale martelingen bv: ga naakt in een hoekje staan oid -en waarschijnlijk nog veel meer maar zoals ik al zei ik sta voor de meeste dingen wel open ;D PS: wat baffen/rimmen aangaat heb ik nog geen mening, heb er nog geen ervaring mee maar als ik het zou doen heb ik zo mijn regels: eerst goed schoon maken tijdens douchen (bij voorkeur samen) uiteraard geld dit ook visa versa ;) als het goed schoon is zou ik het wel willen proberen :) |
Hmm, moeilijk. Ik zou geen piercings laten zetten voor seksueel genot, gewoon omdat ik sowieso geen piercings wil laten zetten. Zelfde met tatoeages en andere permanente lichaamsmodificaties. Ook zal ik nooit mijn hoofd laten kaalscheren in een seksueel kader. Ik zal ook nooit aan crushing doen, of aan seks met zeezoogdieren, of aan seks met jonge kinderen, of aan seks met met aids besmette mensen of met mensen waartoe ik me niet seksueel aangetrokken voel. Oh en wat me ook echt niet aanspreekt is infantilisme. Maar dat is geen harde grens, ik vind het gewoon niet interessant. Maar ik kan echt verder niets bedenken wat ik NOOIT!! ABSOLUUT NIET!!! zou doen.
|
Seks met landzoogdieren dus wel? ;)
|
Seks met dieren
Plas en poepseks euuh eigenlijk wat de gemiddelde nederlander niet zou doen. |
Citaat:
Nu ga ik lekker offtopic maar ik heb hier echt heel hard om moeten lachen:D |
Citaat:
Ja, ze kan die vraag gewoon niet goed beantwoorden. :evil: |
Citaat:
En als je, weet ik veel, zestig bent en iemand van dertig wil seks met je hebben, telt die eis dan ook nog? Want ik zou nú misschien geen seks hebben met iemand die veel ouder/jonger is, maar als ik volwassen ben en de ander is dat ook, is het geen absolute néé, dus kan ik ook niet zeggen dat ik het nooit zal doen. Toch? :O |
Citaat:
Citaat:
Wat niet inhoudt dat ik er direct behoefte aan heb. |
Citaat:
met bloed bedoelde ik eigenlijk dat het geen bloederige boel wordt in de zin van bijten tot je bloed ziet en dit likken uitwrijfen etc. uhm ik ben geen fan van menstruatiebloed maar zolang het er niet in overvloed uit spuit vind ik het niet erg afgezien van orale sex, ik denk niet dat ik een vrouw zou beffen als er overduidelijk menstruatie bloed uitkomt :p Citaat:
|
Wat is crushing ??
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Lol geeft mensen waarschijnlijke een super kick
Kom laten we lekker fijn diertjes doodmaken Word ik geil van ;) |
Nou, blijkbaar wel, anders zou het niet bestaan ;)
Oh en die dingen met goudvissen. Dat vind ik ook echt naar. Ik zou gewoon nooit dieren mishandelen voor mijn plezier of dat van een ander. |
Kunnen we alsjeblieft even OnTopic blijven
En trouwens valt 1 man 1 jar ook onder seksualiteit want dat zou ik nou echt nooit doen |
Ik zou vrijwel alles nooit doen. Ik doe een stuk of tien dingen, van de duizendmiljoen.
|
Citaat:
|
Discussie omstreeks biseksualiteit afgesplitst naar hier.
|
Het valt me op dat er onder de hetero's nog niemand anaal afwijst.
Ikzelf zie't me nog niet ondergaan maar wie weet komt er ooit nog 's een bui... Verder ben ik ook niet voor fecaliën en urine in bed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat het er in dit topic om ging wat je op seksueel gebied of voor je seksuele genot nooit zou doen. Anders zou ik ook nooit van de Dom springen, een vliegtuig besturen, bungeejumpen, met een spin knuffelen of dronken op het podium staan...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |