![]() |
Supertrash!
Mag ik jullie mening over deze regenlaars? En wat vinden jullie mooier, rood of zwart? Alvast bedankt ghehe!
http://www.9straatjesonline.com/supe...oots.html#size Even een kleine aanpassing aan dit topic: Wat vind je van Supertrash in het algemeen? Heb je er kleding van, vind je het lelijk of te duur? Vertel! |
Gewoon helemaal niet. Ik vind ze lelijk, waarom wil je dat weten?
|
Dan vind ik de legergroene rubber laarzen die je bij de Boerenbond kunt kopen (en die goedkoper zijn) een héél stuk mooier.
|
jammerlijke namaak van vivienne westwood, en dan ook nog eens zoveel geld durven te vragen! :nono:
ik vind ze niet mooi, maar als ik moet kiezen dan de zwarte, want bij de rode valt dat lelijke randje bovenaan meer op. |
Citaat:
|
Ik vind ze ook echt niet mooi genoeg voor die prijs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind ze niet bijzonder lelijk, maar voor 'niet bijzonder lelijk' ga ik geen tachtig euro neertellen. Tevens: als je regenlaarzen wil die eruitzien als schoenen, waarom koop je dan niet gewoon, eh, waterdichte schoenen?
|
Ik snap het concept niet helemaal? Als ik door de modder wil baggeren, dan doe ik liever échte laarzen aan, veel fijner als ze wat hoger zijn dan. En daar ga ik echt geen 80 euro voor neertellen. En als ik schoenen met dat model aan wil, dan liever van leer, met goede voering en zool, helemaal voor die prijs.
|
Ik vind ze lelijk.
|
Als je ze zelf leuk vind en je denkt dat je ze over 2 jaar ook nog zult hebben: koop het.
Persoonlijk vind ik Supertrash echt een verschrikkelijk, pretentieus saai merk met confectie materialen en graphic tee's |
die regenlaarzen wou ik al heel lang hebben en toevallig gisteren besteld.
Hopelijk worden ze maandag bezorgd. Ik kan niet wachten om ze aan te trekken :) |
Dat je een regenlaarzen-fetisj hebt. wil niet zeggen dat je alle topics daarover moet uppen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |